Szaladnak a napok...

...és én is.:) Egyfolytában mozgásban vagyok.:)

Én nem tudom, nekem mennyi idő kéne egy naphoz? Mindjárt indulok Amival Tornára, majd haza és tovább NonóFitness dupla órát tartani. Ami-ra amíg várok tanulom az Edzéselméletet, mert szombaton teszt lesz belőle. Ja, és egyik helyről a másikra rohanva, még bemegyek a postára ajánlóvevényért, mert holnap postázom a csodaszép pólókat is!:))

Ma csinálunk a Lányokkal képet tornán, de cééép színes, egyforma NonóÉletmód-os szerkóban leszünk!:) Boldogság ez az én kicsi szívemnek.:))

Holnap végre eljutok Fodrászhoz is, rám fér már nagyon. ;)

Szombaton suli: teszt, 6-7 óra erősítő gyakorlat, majd este bál.:) Szép lesz a vasárnap, de sebaj.:))

Rohanok is...

Egy gondoltat még...az életben az álmaitokért ugye tudjátok, hogy csak ti magatok tudtok megharcolni, és azt senki soha nem veheti el tőletek. A tudásunk, a tetteink, az eredményeink, mind minket igazolnak, általuk leszünk többek!!! Harcoljatok és TEGYETEK az álmaitokért!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény