2013. január 8., kedd

Tegnapi napom és egy kisokos nektek...

Tegnap éjjel f12-ig anatómiát tanultam (későn tudtam neki állni, sok levél várt rám:))....nagyon fáradt voltam, de az járt a fejemben, hogy megéri, hisz ezáltal is jobb Edző leszek majd!:D Nagyon várom már, hogy nyár legyen, minden szempontból.:) Ma is tanulok...be van osztva az anyag...:) 

Ma NonóFitness Bodyshape 18:15-től!:) Tegnap lepróbáltam a mai tornát (elég jóóó lesz.:)) Az új cipőmben nyomtam, jajj élmény benne a torna.:) Nekem anno nem volt márkás edzőcipőm, az elsőt kb egy éve vettem, mikor komolyabban elkezdtem a mozgással foglalkozni és hát össze sem lehet hasonlítani. Nagyon nem mindegy milyen cipőben edzel. Erre tényleg nem szabad sajnálni a pénzt!!!!!

Kedves Versenyzők, hogy vagytok? Mennek lefelé a dkg-k?
Ne feledjétek, a tartós fogyás alapja az okosan és egészségesen összeállított étrend és diéta. 

Egy-két alapszabály: 
(több levélben olvastam, sokaknak hasznos infó lehet)

- Napi ötször étkezünk, nagyon fontos. Nem kell tízórai és uzsira nagy mennyiség, de fontos, hogy ne legyél a főétkezésekre farkaséhes. 
Tízórai: gyümölcs, tejtermék (túró, natúr joghurt, kefir)vagy egy müzliszelet, tejtermék mellé 2-3 dekti vagy korpovit keksz. 
Uzsi: saláta, tejtermék (túró, natúr joghurt, kefir), én fogyasztottam itt magam készített diétás sütit kávéval vagy éppen 1-2 sz slim kenyér, felvágottal sok zöldséggel ha nagyon éhes az ember. Enni kell!!!

- Gyümölcsöt főleg délelőtt fogyassz, esetleg még uzsira, de akkor inkább már csak alma. De, vacsi után vagy vacsi helyett nem ajánlott a gyümölcs! Persze előfordul nyáron, hogy dinnye szezonban ezt nem tartjuk be, ezt meg is értem! Illetve más, mikor gyümölcsnapot tartunk!

- Vacsorázni kell, ne együnk 4-5-6 kor utoljára, szerintem fontos a napi ötszöri, rendesen szétosztott, megtervezett étkezés! Lehet enni, csak nem mindegy, hogy mit!

- Minimum 1200 kcal! Ennyi szerintem minden egészséges szervezet számára kell!!!! Ezalatt sehol nem ajánlják. Lehet hogy most  bírod 800-1000 kcal-n mondjuk 3 hétig vagy 1,5 hónapig. Aztán egyrészt megáll a fogyásod, nem tudsz miből lejjebb adni (600 kcal-n nem lehet élni, dolgozni, gondolkozni!) másrészt a szervezeted annyira éhezni fog, hogy előbb utóbb beeszel valamiből és mivel a gyomrod olyan pici mint egy tojás, rosszul is lehetsz! Én azt ajánlom 1400-1600 kcal kezdje el mindenki (sőt fiúknak mehet az 1800 is!)! Az nem sok, nem kevés és még tudsz lejjebb menni, ha kell.

- ÉSSS, ne feledjétek napi 20-30 perc mozgás is elég, ha éppen annyi időd van rá, a rendszeresség a lényeg. Persze ez lehet heti 3-szor 60 perc is. Ezt mindenki maga érzi!

Remélem ez a kis gondolatsor, sokaknak akár változást is hozhat a fogyiban és segít. 

Tudom, mindenki belekezd ezerrel és mindent elhagy (étkezéséből), napi 2 órát mozog, alig eszik meg egy min. kcal és ch-t...de hidd el ez előbb utóbb megbosszulja magát. Fontos és el kell fogadnod, hogy te sem 2 hónap alatt szedtél fel több 10-20 kg-t, adj időt magadnak és a testednek, hogy egészségesen és a megfelelő idő alatt álljon helyre!:)

1 megjegyzés:

  1. Szia Nonó, tök jó az oldalad, én most kezdtem el ezt a kalóriaszámlálós dolgot, és a jobb oldalon lévő receptek is nagyon jól jönnek. :) Nem tudom jó helyre írok-e, csak egy rövidke kérdés, nem akartam ezért külön emailt írni.Szóval én egyetemista vagyok és inkább éjjeli bagoly vagyok, éjfélkor fekszek, 10-11 körül de. kelek (du. vannak óráim). És így értelemszerűen nem reggel 8-kor reggelizek, hanem amikor felkelek. Nem baj, ha minden étkezés így el van csúszva néhány órával? Így is ugyanolyan jó? Köszi a választ előre is! Anett

    VálaszTörlés