deepWORK!

Tegnap volt szerencsém kipróbálni az órát.:)

Mammut Lite-ban voltam. A fogadtatás kedves volt, külön Hölgy volt, aki segített abban, hogy mit hol találok, stb.:) Aztán öltözködés (na a szekrény és a zárrendszer az hagyjuk kategória, érdekesen van kitalálva, de mindegy). Pont beértem órára, voltunk legalább 20-an.:) Mindenki mezítláb, gyorsan levettem a cipőmet, zokni maradt, amilyen fagyos vagyok.:)

Az Oktató egy szimpatikus, fiatal lány volt, tényleg elsőre meggyőző és kedves, látszott rajta szereti, amit csinál és mint később kiderült jól is csinálja.:) Mivel beestem kezdésre, így hol maradt helyem, pont mögötte, de legalább jól láttam, mit, hogy kell csinálni.

Az eleje egy lassú talajon kezdődő bemelegítés volt, jól esett, nyújtásokkal, lassú zenére.:) Aztán, ahogy melegedtünk be és álltunk fel úgy keményedett a dolog. Voltak olyan pillanatok az órán, amikor azt hittem meghalok...:( Rájöttem, hogy korántsem olyan a hát és mélyhátizmom, mint kellene és a popsi, hátsó combizmom sem. Összességében minden gyakorlatot meg tudtam csinálni, de köze sem tökéletesen és bizony volt, hogy meg kellett állnom 1-2 ütemre, hogy összeszedjem magam.

Azon nevettem, hogy, amit tegnap feltettem videót, amikor a pasi orráról, mint egy megengedett csap ömlik a víz, hááát kb. nekem is úgy ömlött...nem csöpögött, ömlött.:) A mai izomláz pedig egyértelmű...alig tudom lépni.:)

Élmény volt, nagyon tetszett...szívesen tartanék ilyen órákat.:) Most egyenlőre a cél az edzői lehető legjobb eredménnyel való befejezése, levizsgázni és ősszel a gerinctréninget elvégezni. De asszem ez is felkerült a kis listámra, mint lehetséges továbbképzés.:)) Mindenkinek szívből ajánlom.:)

Egy-két comb és popsierősítő részt, azért kapnak már a Lányok, a holnapi Bodyshape órámon.:)

Szépséges napot nektek.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény