Húzós hétvége...

...áll mögöttem, mindkét nap elméleti oktatás...kemény volt, de annál érdekesebb. De én meg az ülés...komolyan jobban elfáradtam, mintha dupla gyakorlati órám lett volna. De nagyon jó előadások voltak és főleg hasznosak.:)

Most vacsiztam, kis pihi, aztán tornázok egy nagyot (ha alszanak a Lányok), rámfér egy kis mozgás.:))

Holnap dupla órám lesz, nagyon várom már.:)

Sok levelet kaptam az utóbbi időben, amiben arról kérdeztek, szerintem mi a fontosabb, mitől lehet többet, jobban fogyni? Ha az étkezésre figyelünk jobban vagy ha a mozogásra?

Mindenkinek más és más erről a véleménye. Az enyém, tapasztalatból az, hogy 60-70% az étkezés és 30-40% a mozgás. Az étkezés fontosabb! A megfelelő mennyiségű fehérje, ch, zsír bevitel, vitaminok, rostok... a nem sok, nem kevés, hanem az egyén számára megfelelő mennyiségű kalória elfogyasztása hoz eredményt. Emellett a mozgás is fontos, hisz az anyagcseréd jobb lesz, zsírt égetsz (persze megfelelő intenzitású edzéssel) jót teszel a bőrödnek, szervezetednek, testednek és lelkednek vele.:) Egyik nincs a másik nélkül (legalábbis nálam), de az étkezésre való odafigyelés a fontosabb...azt kell elsősorban megreformálni.:)

Mondanám, hogy mindent bele Fogyisok, közeledik a tavasz, a nyár...de kinézve az ablakon ez annyira nem időszerű...de én hiszek benne, hogy talán ez az utolsó havazás és ezután már jön a jobb idő, mert én is nagyon vágyom rá, a testem és a lelkem is.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény