Bizony régen írtam...

Egyszerűen tényleg rohanok magam után.:))

Csütörtökön Tornát tartottam (kettőt), ami szuper jól sikerült, kemény és a másnapi beszámolók szerint hatásos is.:) Ezt szeretem, amikor az edzésem eléri a célját.:)

Pénteken volt Amica 4 éves szülinapja...édes Kincsem, boldog volt, nagy nagy szülinapi Zsúrt rendeztünk neki!:) Olyan nagy már és olyan büszke vagyok rá, rájuk.:)






Szombaton elméleti oktatásom volt, egészen 13:00 óráig, utána 3 óra Köredzés gyakorlat. Kedvenc tanárom, Gáspár Kata tartottam, egy mondattal összefoglalva, sőt, egy szó is elég: MEGHALTAM!:)

Ma pedig itthon mostam, főztem, aztán Amival kettesben moziztunk egyet, mert erre is szükségünk van, hogy kettesben elmenjünk néha.:)

Holnap dupla cardió intervall és erősítő órám lesz.:)) 
Nagyon készülök.:))

Összességében vagyok, élek, de tényleg rohanok az idővel.:)) 
De nem baj, az lenne a baj, ha nem lenne mit csinálni!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény