El sem hiszem, de javulok.:)

Végre!!!!:)))

Tegnap megjártam a fülészetet is... Tudni kell, hogy én alapból fülfájós vagyok pici korom óta. Sajnos egy ideje folyadék van a jobb fülemnél, ami steril, ezért nem okoz fájdalmat, csak zavaró, mert mindig bedugul, rosszul hallok rá. Azt mondták egy másik helyen, hogy meg kell nyitni a dobhártyát és arra egy kicsi tubust helyezni és akkor elfolyik. De most a doktornő, akihez kicsinek is jártam, adott kétféle orrcseppet...az egyiknek iszonyat íze van, mondta, hogy nagyon rossz ízű, de ennyire? Viszont, már javult tegnap óta a fülem.:D Jó lenne ha nem kéne felnyitni, mert nekem a dobhártyám alapból nem a legjobb, hisz sokat fáj a fülem, már nem olyan rugalmas, ki tudja összeforrna-e rendesen, ha nem akkor meg dobhártya plasztika kéne, az meg kemény....röviden ennyi. 
De javulok.:)

Jövőhéten szeretnék elkezdeni futni.:) Ez a nagy vágyam most. De már annak örülök, hogy javulok és ma tudok egy jó kis köredzést tartani illetve szombaton a Workshopon nem leszek a halálomon. Persze óvatos leszek, de ki tudok próbálni mindent.:)

Ma isteni túrógombócot csináltam, Linda receptje alapján:
Zabpelyhes túrógombóc

Én fele annyit csináltam, mint Linda receptje, 
mert csak 25 dkg túróm volt itthon.

Hozzávalók:
25 dkg félzsírós túró
75 g zabpehely
2 tojás
csipet só

1 evk. olívaolaj
3 evk. zabkorpa

zsírszegény natúr joghurt
2 tk. xilittel elkeverve.

Valami mennyei...
 Először fordult elő velem, hogy nem esett szét a gombócom, hanem szépségesen egybe maradt. 
Finom, egészséges és laktató.

Összesen 10 gombócom lett és az egészben: 1241 kcal van.
(ebbe bele van számolva az öntet is)

Egy gombóc öntettel: 124,1 kcal.:)) Szenzációs.:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény