Fitness Company Workshop

Ez volt a tegnapi programom.:) Mondtam már, hogy nagyon boldog vagyok, hogy ezt az iskolát választottam? Boldog és elégedett...a tanárok képzettek, rendesek, jófejek és tényleg mindent megtesz az iskola annak érdekében, hogy folyamatosan fejlődjünk.:)

Most például az iskola tanulóink workshop volt, amikor is öt különböző mozgásformát próbálhattunk ki, ingyen.:)

Nekem az első a Spinracing volt...a spinnig és spinracing közötti különbség, hogy a racing egy full body tréning, amikor a felsőtestünket, váll, hát, mell is edzünk bicajozás közben. Én úgy mondanám, így kevésbé unalmas, vagyis nem csak tekersz. Én eddig csak spinningen volt, ez sokkal jobban tetszett. Alapvetően én még mindig jobban szeretem a szabadban tekerést, de kezdésnek reggel szuper volt, 140-150 pulzussal, majdnem 260 kcal égettem el a 30 perc alatt. Demo óra volt.

Utána rögtön, egyik teremből ki, másikba be Get Fit. Féltem kicsit, mert azért ide kell erő kérem szépen. Nem csalódtam. Felfüggesztéses mozgásforma, mint a TRX, saját testsúlyoddal dolgozol igazából. Rá kellett jönnöm, a bal karom sokkal gyengébb, mint  a jobb, a tricepsz gyakorlatok fpleg nehezen mennek, viszont minden, amihez comb és mellizom kell, az megy.:) Itt kaptunk egy 50 percecskét, remegett kezem, lábam utána.:) De volt 2 órám, tudtam pihenni egyet.:)

Szünet után Pilates óránk volt. Nagyon tetszett...én ez igazi mélyizom tornának mondanám, tartásjavító, pihensz, de mégis fejleszted magad. Szeretem az ilyen sportokat, amit sokan ránézésre Mama tornának hívnak, utána meg nem tudnak felkelni!:)) Jól esett nagyon, érzem a kis hátizmaimat rendesen!:) 45 perces volt.

Utána 10 perc szünet és kezdődött a Gymstic Muscle! Nagyon érdekelt már, Attila (Pati-nagy Attila, iskola vezetője) sokat mondta, mennyire jó, egyszerű eszköz és mi mindenre képes. Mefogtam, pár dkg, na gondoltam ez mit tudhat? Hát, azt tudja, hogy ma alig tudom felemelni a kezem és a lában. BELESZERETTEM! Már keresem is, hol tudok venni, nekem ez kell.:)) Súlyzókat akartam venni magamnak itthonra, de helyette ezt fogom. Szenzációs, egyszer eszköz, egy mozdulattal tudod le-feltekerni a gumikötelet rajta, így változtathatod mekkora "súllyal", vagyis ellenállással dolgozol. Egyensúly, koordináció fejlesztő, tartás javító, erőállóképesség fejlesztő, izomformáló.:)) 45 perces óra volt.
 Magyarországon már van pár éve, de még annyira nem elterjedt. Csodaszer.:D Mindenképpen veszek egyet és használni fogom, a futásom mellé, ezzel szeretnék itthon edzeni most, 
kíváncsi vagyok, hogy alakul majd át a testem.:) 
Ha beválik, akkor a képzést is elvégzem.:)
Ugye a gerinctréning képzésen filóztam nagyon, most picit hadilábon állok, hogy gerinctréning vagy pilates...valamelyik biztosan.:) 

Ahogy végeztünk a Gymstic-el már kezdődött is a Kickbox.:) Én évekig karatézam, szeretem a küzdősportokat, nagyon tetszett, jó pár lépést-ütést viszek is a hétfői Kickbox órámra.:)45 perces óra volt.

Összességében nagyon élveztem a napot, minden egyes órát, de mondjuk sorrendben:
1, Gymstic,
2, Pilates,
3, Kickbox,
4, Get Fit,
5, Spinracing

Mozogjatok ma is egy jót. Én is így teszek, rátornázok erre a szuper kis izomlázra!!!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény