Húsvéti, nyuszis NonóFitness képekben és Coca-Cola testébresztő

Fergeteges volt a tegnapi torna...utána vacsiztunk egy nagyot közösen.:D Tökéletes este volt.:) Köszönöm nektek Lányok.:) Bár nem tudott mindenki ott lenni, de majd legközelebb.:)












Éssss, összetettem a Coca Cola testébresztőn milyen tornákon szeretnék részt venni!:)

10:00-10:45 GÁSPÁR KATA Trends Mix
- mert Kata a Legjobb!:)))

11:00-11:35 LUKÁCSI BETTI Hi-Lo aerobic
- mert egy kedves FC-s tanárom tartja és ott a helyem.:) 

12:00-12:45 ZELENIJ LINDA ZONE G-Flex Circuit Tréning
- mert Linda tartja és ott a helyem.:)Regisztráltam!

13:00-13:45 BORSOS MARCI, BOJÁS NITA SPARROWBIC CrossJam 
- mert már sokat hallottam erről a homokzsákos edzésformáról és kíváncsi lettem. Regisztráltam. 

14:00-14:45 SÜMEGI BERNADETT WALKenergie
- mert ez is egy újdonság, és ha már lehetőségem van, kipróbálom.:)

15:00-15:45 VARRÓ GYULA Aerobik Performance
- mert kihagyhatatlan.:)

16:00-16:45 KIS MÓNIKA Testegyensúly preventív gerinctréning
- mert ezt a fajta gerinctréninget szeretném ősszel elvégezni és előreláthatólag Ő fogja a FC-ban oktatni...így ki tudom próbálni:) 
Zárásnak tökéletes.:)

Így lesz a napban minden féle edzésforma...és sok újdonság
...várom nagyon.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény