Ma megint jobban...

...egy ici-picit talán...

Napok óta kekszen, kevés főtt krumplin, ropin és zsemlén élek. Falatok.:( Vacak vírusok, annyira elvették az erőmet, hogy iszonyat.:( Újra lehet elkezdeni keményen edzeni, hogy jó kis állóképességem legyen. Csütörtökön mozogtam utoljára és ritka ezt tőlem hallani, de nem is kívánom a mozgást, egyenlőre örülök, hogy nem fekszem és van erőm ellátni a családot.

Nagyon beteg voltam, fene vigye el, fel is mérgeltem magam rajta, ritkán vagyok beteg, akkor is 1-2 nap max, kis torokfájás, de ez most vacak volt.:(

Holnap kezdenék futni...szerintem tolom péntekre a kezdést, meglátom. Még magamnak sem ígérek semmit. Mert mindennek oka van, annak is biztos, hogy beteg lettem és feküdnöm kellett. Sok volt a dolog mostanában, kicsit vissza kellett vennem. És én veszem az adást!:)

Ma elmarad a torna, nem lenne erőm megtartani, de csütörtökön bepótoljuk a Csajokkal!

Nektek legyen szép napotok és élvezzétek a tavaszt, amit ma már én is élveztem picit, ameddig Panci aludt, a teraszon tanultam.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény