Második futásom!

Szuper volt.:) Őszinte leszek, az első alkalom 1 perc futás, 1 perc séta után, ez a 2 perc futás, 3 perc séta, gondolta meg sem kottyan...aham ki van ez találva. mert 3 perc alatt éppen annyira visszaáll a pulzus és minden, hogy azért megéreztem rendesen.:)

Összesen 4 kör volt, vagyis 20 perc futás, ezalatt 134 volt az átlag pulzusom és 2,68 km tettem meg. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy teljesítettem, majd pénteken futok megint. Csodás idő volt, de ellenszél azért volt rendesen. Péntekre megint vacak időt mond...de hátha ki tudok menni.:)

Úgy épült fel a tegnapi futás edzésem, hogy:

3-4 perc bemelegítés

20 perc futás, 2 perc futás, 3 perc séta 4X, vagyis 20 perc

5 perc comb edzés:
1 perc széles guggolás
1 perc csípőszéles guggolás
1 perc hátra kitörés váltott lábbal
1 perc hátul 3 pici, majd vissza, váltva
1 perc középről jobb-balra guggolások

2 perc combizom nyújtás, kis pihenő

5 perc vádli-popsi:
1 perc teljes vádli edzés
1 perc popsihoz sarok érintés csak jobb láb
1 perc popsihoz sarokhúzás bal lábbal
1 perc térdhúzás gyors, csak jobb, kar is dolgozik
1 perc térdhúzás gyors, csak bal, kar is dolgozik

4-5 perc teljes nyújtás

Összesen 40 percet mozogtam, nagyon jól esett, bár fújt a szél, de csodálatosan sütött a nap.:) 

Aki még nem kezdett futni, annak szívből ajánlom, teljesen másképpen mozgat meg, mint bármilyen más mozgásforma. Ha nem is edzéstervet követve (bár nekem eddig bevált) akkor heti 2 futás, szerintem csodákra lesz képes...

Megjegyzések

  1. Szia Nonó!

    "mert 3 perc alatt éppen annyira visszaáll a pulzus és minden, hogy azért megéreztem rendesen.:)" Ezt kifejtenéd bővebben?

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Én úgy érzetem, pont ez a 3 perc kellett ahhoz (óra szerint is), hogy a 140-150-es pulzusom visszamenjen 110-115-re, amikor újra futnom kellett...fárasztó volt amiatt, hogy mintha mindig elölről kezdtem volna.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény