Szép reggelt...

Bár ez az állandó rossz idő, mindenkinek elveszi a kedvét...:( Hideg, hó, szél, most meg eső.:( Már vége lehetne...elég unalmas kezd lenni.

Sokan panaszkodnak, hogy nem fogynak, stagnálnak vagy híznak...én is.:( Szerintem a rossz idő, hogy nem tudunk kimozdulni, hideg lett megint, tartalékol a szervezetünk.:( TAVASZ GYERE MÁR ÉS MARADJ IS!

Egy hete futottam először és utoljára...mert azóta csodálatos időjárásunk megakadályozta. Ma szerettem volna, de szakad az eső...nem tudom.:( Pedig, annyira fel vagyok spanolva futi ügyben.:) Talán délutánra eláll végre.:)

Tegnap Köredzést tartottam, jól sikerült...azt mondták a lányok kemény volt...bizony.:) Hatékonyan, a legjobb gyakorlatokkal...ennek van eredménye és értelme.:) Csütörtökön Alakformáló óra lesz, középpontban a has, popsi és mélyhátizom.:)

Tegnap edzéselméletet tanultam, ma anatómia lesz már...nagy az anyag, neki kell állni, közeledik a zh és a vizsgák!!! Izgulok miattuk nagyon...kérem már most a drukkokat!:)

Ha ma nem futok, akkor valami keményebbet fogok edzeni...szerintem Réka popsi és hasizom, készülök a csütörtöki órákra.:)

Ne feledjétek Lányok és Fiúk, a célunkért mi magunk tudunk tenni. ha most picit meg is állt a fogyás, jön a jó idő, sok finom gyümölcs, lehet menni kirándulni, tekerni...szépen leolvadnak a kilók, csak ne adjuk fel!:) Mozogjunk heti 3-4 szer és figyeljünk arra, mit eszünk!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény