Futás.:)

Hááát bizony, ma két dolog is bebizonyosodott abból, amit a suliban tanultam. Most meg is tapasztaltam.:)

Az egyik...regenerálódás...
Tegnap dupla órát tartottam, tényleg jól sikerült, kemény is volt, intenzív is, a két órán 1100 kcal égettem el összesen.:) Ma reggel tudtam futni menni, mert ma hosszú napom lesz, máskor nem fér bele. Anya elvállalta Pancit, én pedig szaladtam, szó szerint.;)

De, éreztem, hogy annak ellenére, hogy ment, nem szúrt az oldalam, stb, éreztem, hogy lassabb vagyok, komótosabb...végül 36 perc 5,4 km körül lett (azért körül, mert megállt az órám közben). Nem tartottam be a regenerálódási időszakot és ezt jelezte a testem, lassabb voltam. Na sebaj, a tervnek lassan vége, aztán ezerrel a 7 km a cél, majd a szintidő csökkentés...remélem június 9-ig meglesz.:)

A másik, ami igaz nagyon...
Hogy ha éhgyomorra edzel, többet éget a szervezet. Én ma így indultam és a megszokott 300 kcal helyett ma közel 500 kcal-t égettem el.:))) Utána persze ettem egy fini fehérjeszeletet...

Mondhatom, jól indult a nap!!!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény