Magnézium és Omega 3-6-9

Sokan kérdeztétek, ezért szentelek neki egy külön bejegyzést!

Őszinte leszek sok mindennel foglalkozom egy nap, család, torna tervezés, tartás, tanulás és minden más. Éreztem, hogy nincs elég energiám és főleg türelmem, ekkor ajánlották a magnéziumot nekem. Amit azóta naponta szedek és nagyon meg vagyok elégedve vele...

Most a Béres magnézium és B6 vitamint szedem, de szedtem már Dm saját márkás magnéziumot és pezsgőtablettát is. Olyat szoktam választani, amiben egy napi adagban (általában egy szemben) 250-300 mg magnéziumtartalom van. 

Amit észrevettem, 
hogy nyugodtabb vagyok és jobban bírom a terhelést is.

A másik, amit sokan ajánlottak a halolaj kapszula volt, de utána kiokítottak, hogy nem is a halolaj (omega 3) hanem az omega 3-6-9 ami jó és megfeleő. Erről még sokat nem tudok mondani, mert ma vettem meg és eddig egy szemet vettem be. Dm-ben vettem BioCo elnevezésűt. Ebben 800 mg telítetlen és 200 mg telített zsírsav van.

Ezt írják az omega 3-6-9 együttes hatásáról:


• Szépíti a körmöket, a hajat és bőrt;

• Segíti a vérkeringést, növeli a teljesítményt;

• Leköti a savakat, hozzájárul a zsírégetéshez;

• Csökkenti a koleszterinszintet és vérnyomást;

• Megelőzi az érelmeszesedést és a szívbetegségeket;

• Megelőzi a menstruáció előtti kellemetlen tüneteket;

• Antioxidáns hatású, semlegesíti a káros szabadgyököket;

• Védelmet nyújt a szívbetegségek kialakulásával szemben;

• Megelőzi az ízületi gyulladást, csökkenti a reumás fájdalmakat.


Itt is sok okosság és információ van róla: Omega 3-6-9

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény