Teszt, gyakorlat, futás...

A tegnapi szakmai elmélet, gimnasztika tesztünk 6 oldalas volt...basszus 5-kor keltem, tényleg sokat tanultam, de amikor az első kettőre hirtelen nem tudtam válaszolni, azért beijedtem. De mentem szépen tovább, később visszatértem rá. Mindenre tudtam írni valamit, bízom benne, hogy jó lesz.:) Ma pihi nap és hétfőtől ezerrel tanulás a vasárnapi zh-ra. Ismételni az anatómiát, edzéselméletet, pszichológia, pedagógia és az utolsó anyagrészt. Kemény lesz (tárgyanként 5 kifejtős, egyhez semmit nem írsz bukta, vagy megfelelt vagy nem megfelelt, nincs százalék.:(), megteszek amit tudok tanulás szempontjából.:)

Gyakorlat szuper volt, Köredzés volt és Intervall. Megéreztem, sok újat tanultam megint.:) Nem utolsó sorban brutális izomlázam van a karomban.:)

Végre a héten tudtam kettőt futni.:) Kedden és ma. Ma a gáton futottam, összesen 4,62 km 35 perc alatt.:) Boldog vagyok, feltöltődtem, jó esett, csodálatosan sütött a nap.:) Nagyon élveztem.:)) Lassan megvan az első 5 kilóméterem!:)

Aktív napot nektek, mozogjatok a szabadan, csodálatos érzés!:)

Indulás!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény