Tudom...

El vagyok maradva a bloggal...egyszerűen a héten semmire nem volt időm. Sok a tanulnivaló, ha nem tanulok, akkor családozok, vagy edzenek, vagy edzésre készülök, órát tartok és persze vezetem a háztartást. 

De!!! Kedden futottam ám és 32 perc alatt 4,70 km lett meg, amitől nagyon boldog voltam, vagyok.:) Ma már 6 perces kis távok lesznek, délután megyek is, bár nagyon izomlázam van, a tegnapi Alakformáló órám jótékony hatása.:))

Vasárnap mi ott leszünk a Vivicittá-n...ha te is, akkor 14:00 kor gyere a Szökőkúthoz.:)) NonóÉletmód-os  kis csapatunk ott röffen össze.:)))

Aktív pihenést kívánok mindenkinek a hétvégére!:)

És kérek szépen drukkokat vasárnap délelőttre a ZH-hoz.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény