Első 6 km-em!:)

Megvan!!!! 37 perc alatt....komolyan el sem hiszem, hogy Én, Nonó lefutottam egybe 6 km-t!:))) Óriási érzés! Megcsináltam, elértem. Amikor elkezdtem a tervet, az is fura volt, hogy valaha 8-10 percet futok majd egybe...olyan távolinak tűnt és lehetetlennek. De látjátok, lehetetlen nincs!:)

A másik, ami lehetetlennek tűnt, hogy lefutok 5 km-t egybe...most pedig itt a 6 km...és jövőhéten remélhetőleg a 7 km is, majd verseny!!! 3 HÓNAP ALATT!:)) 

Olyan jóóóóóóóóóóóóó, tényleg meg kell találnod azt a sportot, amivel át tudod lépni a határaidat, csak így tudsz fejlődni, hidd el. Nem kell mindig belehalni, fejlődni kell benne és mindig egy picit jobban teljesíteni! Nekem a futás egy olyan elérhetetlen dolog volt, most pedig már 6 km-t le tudok futni.:)

Soha ne tántorsítson el semmi és senki a céljaidtól...vegyél egy nagy levegőt és kezdj bele. Egyszer élünk, harcoljunk meg a céljainkért!:) Hidd el, azt után már senki nem veheti el tőled!

Mindig kellenek álmok és vágyak. Azok visznek előre minket...

Megjegyzések

  1. Ezzel sokan így vagyunk! Nálam is így indult a futás!! És hihetetlen ma már szeretem! Nagy Gratula!!!!! Ügyes vagy ! De ez nem volt kérdés!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény