Réges régen írtam...

Pedig  úgy imádok írni...de egyszerűen egy szabad percem sincs.:)

Nem bánom, szeretek pörögni, 
de ez a hét picit sokkkk volt és lesz, még nekem is.

A legfontosabb, hogy túl vagyok az írásbeli OKJ vizsgámon, hogy sikerült-e azt nem tudom, de nagyon bízok benne! Nehéz volt, nem szeretném újra megírni!!! Erre tanultam egész héten, és persze már előtte is hetekkel...

Ma ezerrel készültem a holnapi és vasárnapi utolsó gyakorlati hétvégémre, mert vinni kell már a bemelegítést, koreót, végig vettem, gondoltam, gyakoroltam, mi nem megy, hogy meg tudjam kérdezni, nehogy a vizsgán derüljön ki, hogy nem tudom. Este még a gyakorlathoz kapcsolódó elméletet veszem át. Holnap egész nap gyakorlat, majd este anatómia tanulás, mert vasárnap pótolom a zh-t. Az az egy nem sikerült sajnos, pedig előtte a teszt 90%-os lett...nem értem. De nem is lényeg, megírom és kész.:)

Húzós hétvége lesz, de hétfőn talán már tudok pihenni egy picit.:)

Aztán nekiállok a szóbeli tételeknek...sokkkkk, de muszáj!

Futás....már csak egy 15 perc futás, 1 perc séta van a tervből és nyomom egybe az 5 km-t.:) Nagyjából összetettem, hogy jövőhéten már futok egybe az 5 km ( remélem sikerül 3-szor elmennem!), utána a 6 km a cél, majd a verseny hetében a 7 km megpróbálom. Verseny (vasárnap) előtti szerdán meghajtom magam (cél a 7 km!), csütörtök dupla edzést tartok, pénteken egy "lazább" 5 km, szombat enyhe regeneráló edzés, felkészülés a másnapra és vasárnap verseny! Ez a cél!!!!:)

A másik, páran megyünk ide:


Ha van kedved tarts velünk! Tornázzuk együtt egy jót!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény