Kriszta beszámolója...

...aki megnyerte az ÉletReFormáló Stúdió, vagyis Koncsek Kriszta felajánlását a legutóbbi versenyben!:) 

 "Mikor először mentem Koncsek Krisztinához, nagyon izgultam. Először is, hogy odatalálok-e, utána, hogy milyen lesz ő, és milyen lesz a masszírozás. Első pillanatban kellemes benyomás fogadott. Kriszta egy kedves, mosolygós, nagyon szimpatikus ember. Kedvesen fogadott, és már nem is izgultam. 

 Először lábfürdőt kaptam, ami jól is esett a napi meló után fáradt lábamnak. Közben elbeszélgettünk. Kikérdezett a betegségeimről, a problémáimról. Igen, van betegségem sajnos, amivel együtt élek, de igyekszem odafigyelni, vigyázni magamra. A lábfürdő után következett a talpmasszázs. Nem is gondoltam volna, hogy a talpunkon minden szervedet meg lehet találni, és lehet segíteni az állapotán. Kriszta menet közben mindig mondta, hogy éppen hol tart. Mondta, hogy folyadékot többet kellene fogyasztanom, ami bizony nagyon is igaz. Volt olyan rész a talpaimon, ami fájt, de nagyon kellemes élmény volt a masszírozás, és bizony, minden héten el bírnám ezt viselni. 

Kriszta pontosan megmondta, hogy hol van baj a belsőmben, és nem gondoltam volna, hogy a pajzsmirigyem "betegebb", mint a hasnyálmirigyem. Én azt gondoltam, hogy gyógyszerrel rendben van az, de igaza van Krisztának, pirulákkal csak a tünetek vannak kezelve, nem a betegség. Nagyon sok mindenről elbeszélgettünk közben, a fogyásról, a mai kezelésekről, hogy ha nem jársz a nyakukra, és nem mégy utána, akkor sajnos semmit nem érsz el. 

Beszélgettünk a diétákról is, és tanácsokat kaptam, hogy a frissen felfedezett szívproblémámmal milyen sportot, mozgást tudnék végezni. Mondhatom azt, hogy tanultam is tőle. :) Többek között azt is, hogy mindent el tudsz érni, ha akarod. Észre sem vettem, hogy mennyi idő is telik el a masszírozás kezdete és vége között. Legyek őszinte, volt olyan, mikor majdnem elaludtam közben.:) 

 Igazi felüdülés volt az a jó egy óra, amit Krisztánál töltöttem. A masszírozás után pedig kaptam egy finom teát, úgy, ahogy Kriszta és én is szeretem, minden ízesítés nélkül. Be kell vallanom, hiányozni fog a beszélgetés vele, na meg a kellemes élmény, amit utána éreztem. Sokkal könnyebb volt a lábam utána, frissebbnek éreztem magam. Aludni továbbra sem alszom többet, de amit sikerül, azt sokkal nyugodtabban, békésebben töltöm. Közben ajánlott Kriszta nekem relaxációs gyakorlatokat is, hogy többet tudjak pihenni. Jót tett a bélműködésemnek is. 

 Mindenkinek csak ajánlani tudom a stúdióját és ő magát, 
 hiszen egy fantasztikus ember."



(katt. a szövegre!)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény