Mai ebédem.:)

Olyan fini volt, gyorsan kész és bár nem számoltam ki, annyira nem vészes szerintem kcal és ch tartalomban.:)

Csirkés Tortilla joghurtos mártással

Hozzávalók:
Joghurtos mártás:
- 1 dz. natúr joghurt
- 1 evk. light majonéz
- ízlés szerint fokhagymakrém
- ízlés szerint szárított metélőhagyma, bazsalikom

Csirkemellfilé darabok fűszerezve, sütve.

Graham arab lepény, Sparban vettem.

Zöldségek, ki mit szeret. 
Én salátát, paradicsomot, lilahagymát tettem bele.





Bevallom megettem belőle kettőt, mert 1 evk. joghurtos mártás került bele (megkentem), 6 db husi, 2 karika paradicsom, fél marék saláta és lilahagyma. Igazából egy saláta is nagyobb mennyiség, ezért mertem kettőt is megenni.:))

Jó étvágyat hozzá!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény