NonóÉletmód tali 2013 június

Szokás szerint, ez a tali is szenzációs volt!!! Mindig öröm a kis szívemnek, hogy a régi MAG mellett eljönnek az újak vagy esetlegesen a távolabb élő NonóÉletmód-os Lányok és Fiúk is.:) Sokan voltunk, sokat jelent ez nekem!:D

Sok Pár, Férj Kísérő volt és ahogy láttam ők is nagyon jól érezték magukat!:))) Köszönöm a kitartásukat és a kedvességüket, de főleg a támogatást, amit a Lányoknak nyújtanak a diétához, sporthoz.:)

Deák téren találkoztunk...beszélgettünk, ittunk, nevettünk és megajándékoztuk az utóbbi verseny első:  Jucus és harmadik helyezettjét: Ágit.:)

Beszéljenek a képek. Sajnos nem a legjobb minőségűek, a fények nem az igaziak voltak, de azért kivehető belőle a lényeg.:)

Szépséges NonóÉletmód-os Lánykákkal.:)


Csajok körében...Jucus a jobb, Magdi a bal oldalalom. Jucus a legutóbbi(téli-tavaszi 2013) verseny nyertese, Magdus az előző verseny (őszi-téli 2012) második helyezettje!:)


Drága Ágica a mostani verseny harmadik helyezettje, nagyon régóta vártam, hogy találkozzunk személyesen és tündér Csilla, aki  személyesen még sokkal szebb és olyan energiákat hordoz, feltöltődsz mellette.:)


Judittal, aki bár műtét után volt, mégis eljött, ami nagy öröm nekem és Timi az én örök, drága kis segítőm és futótársam.


Zitus és Gabcsi, akik nélkül nincs buli...
szépen, kedvesek és imádom őket is.:)


Tücsikém, aki csodaszép volt a mini rucijában és Klárim, akiről sugárzik a boldogság.:)


Csutikám, ami szebb volt mindnyájunknál, Ibolya, akivel bár csak pár szót váltottam, végig ott volt velünk és kedves mosolyával támogatott bennünket és Tündim, aki az én másik felem, aki nélkül szintén nincs is jó BULI!:)


Megint Tündim.:)) és Anett, egy csodaszép Lány, akinek bizony felnőtt 19 éves fia van. Büszke lehet az Anyukájára.:)


Az első helyezett ajándéka.:)) Jucus nagyon örült.:)
Egy kedves, okos, nagyon értelmes Lányt ismerhettem meg, aki nagyon messziről érkezett hozzánk a Párjával. Köszönöm, hogy megtettetek ekkora utat, sokat jelent nekem!:)



Drága Ágica, aki harmadik lett...


...a mosolya, mindenkit mosolygásra késztet!:) 
Tele van szeretettel és élettel.:D


Timi, aki nélkül egy verseny se menne...köszönöm neked!:D


Megéheztek a Lányok... 
tegnap este mehetett a melegszendvics, utána letáncoltuk.:)


Csipet csapat.:)


Lányok Angyalok.:)


Tündimmel.:)


Csoportkép.:) Nincs rajta mindenki, már ketten elmentek haza...




Csutim, csodaszép, vagány és erős Nő! 
Mindenhonnan fel lehet állni, Ő megmutatta! Gyönyörű vagy drágám!:)


És utána bulizni mentünk a Morison's ba....szuper jót táncoltunk.:) Volt sok sok Hódolónk.:) De ott voltak a Testőreink is.:)





Összességében azt tudom mondani...
MÉG MÉG MÉG ilyen szuper közös bulikat!!!:)
És szenzációsan éreztem magam!
Köszönöm az élményt!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény