Nyarat idéző cseresznyés piskóta

Kaptam tegnap drága Nagypapámtól sok sok cseresznyét.:) Gondolkoztam, mit is csináljak belőle?

Végül a mai menü: cseresznyéből gyümölcsleves lett (cseresznye, fahéj, édesítőszer, vaníliaaroma, víz- megfőztem és amikor már kellően megpuhult a gyümölcs, akkor eperpudingos tejjel habartam...isteni!) és cseresznyés piskótát...ami olyan finom és guszta lett.:)

Cseresznyés piskóta recept:

Hozzávalók:

3 db tojás
3 evk. tönköly fehérliszt
3 evk. xilit vagy eritrit 
(vagy bármilyen édesítőszer)
1 evk. zsírszegény holland kakaópor
3 marék magozott cseresznye

3 tojásos piskótát készítettem...fehérjét kemény habbá vertem, bele a xilit, sárgája és liszt. Felét kiöntöttem a formába (szilikon torta forma), a maradék tésztához hozzáadtam a kakaóport és belekevertem a sima tésztába, így szép márványos lett. Beleszórtam a magozott cseresznyét és 190 fokon, előmelegített sütőben, 15 percet sütöttem.:)

Jó étvágyat hozzá!


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény