Soha ne mondd, hogy soha...

És tényleg!:) Mennyire igaz...

"Én soha nem fogok futni, főleg nem kint"...emlékeztetett egy csoporttárs, Adri a Félmaraton válton.:) Ahhoz képest alakul a dolog, nem igaz? Megszerettem a futást...sőt...amit soha nem hittem volna, tényleg teljesen megszállottan csinálja egy idő után az ember. Bizony hiányzik...

A másik, amit mondtam, hogy: "Jóóóóó futok...de reggel soha, főleg nem éhgyomorra!" Egyszer próbáltam felkelés után majdnem 2 órával, nagyon éhes voltam és erőm sem volt.

DE MA!:) Mivel este már egyszerűen nem volt erőm felállni és elmenni, melegem volt, fáradt voltam, konkrétan szédültem a páratartalomtól, így eldöntöttem reggel megyek. És mivel Apa megy f8 körül dolgozni és a Lányok is kelnek, 6 kor kelés!

Így is volt, n7 -kor már melegítettem...gyors kávét ittam csak, fele annyit, mint szoktam és irány. Telóm lemerült, így nem tudtam nézni a megtett távot és a gyorsaságot, illetve zene sem volt, de innentől nem is lesz, mert így sokkal jobb volt!:)

Mikor kiléptem az utcára az a jóleső kellemes nyári szél csapta meg az arcom, tökéletes idő volt. Tudtam, hogy egy kör, ami a ház tömb körül, van 800 méter, így a terv 7 kör volt...

Meg is lett, 35 perc alatt 5,6 km.:) Jól esett nagyon nagyon.:))) Nem voltam éhes, nem fájt a fejem, pulzusom is tökéletes volt végig. Mindennél jobb ötlet volt, mostantól így fogom csinálni.

Annyit javítok rajta, hogy f6-kor kelek és 3/4 6-6 már megyek, mert 1/2-3/4 7 körül már kezdett meleg lenni és kezdtek egyre többen lenni az utcán, utakon.. Így 3/4 6-tól szuper idő lesz és kevés ember.:)

Ma, a futás után, egy kis emelkedőn (bicajos lejáró) még csináltam gyakorlatokat is. Előre kitöréssel mentem felfelé, majd 3 picivel, majd oldalra guggolással, picikkel haladtam, majd 3X10 fekvőtámasszal fejeztem be. Legközelebb a lépcsőt is "fel(ki)használom"!:))

Mikor hazaértem Ádus ébredezett éppen és csak ennyit mondott: Menj Iron Girl, zuhanyozz le.:)) Kicsit csapzott voltam.:))) De tudom, hogy büszke rám és ez nagyon jól esik!:)) Ahogy én is rá, mert heti 3 szor 20-30 km-t teker már, ahogy ma este is fog!:)

Soha ne mondjátok, hogy soha...mert én tényleg utáltam futni, nem is tudtam, nem is ment. Most mégis heti 2, jó esetben 3-szor futok, élvezem, szeretem és olyan jóóóóóó!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény