Aggie beszámolója, aki a legutóbbi 6. NonóÉletmód fogyókúra versenyünk, harmadik helyezettje lett

"Múlt szombatra időzítettem a nyereményjátékon nyert utalványaim beváltását. Délelőttre a LillaFitt Stúdióba, délutánra pedig Pánti Katalin masszőrhöz volt időpontom.

Lillával, a LillaFitt Stúdió tulajdonosával már előzetesen egyeztetünk a kezelésekről. Mivel viszonylag messziről érkeztem, így az volt a kérésem, hogy a 10.000 forintnyi utalványt szeretném egy alkalommal felhasználni, így abban egyeztünk meg, hogy az állapotfelmérés után egy E-Fit edzésen és két testkezelésen veszek részt.

Az állapotfelmérést és annak kiértékelését is Lilla végezte. Nem szeretnélek centikkel traktálni, inkább a számomra legtanulságosabbat osztanám meg. Amellett, hogy a zsigeri zsír értéke teljesen megfelelő, sajnos a zsír-izom arányom magasabb, mint lennie kellene. 

Először Lilla arra gyanakodott, hogy a nem megfelelő tartományban végzett edzés miatt túl sok izmot vesztettem, de az edzettségi szintem megállapítása után kiderült, hogy a diétám nem volt megfelelő.

Az alapanyagcserém 1538 kcal, én pedig jobb napokon 1200-1400 kcal-t ettem, rosszabbakon viszont 1200-at sem. Nagyon tanulságos volt ez a mérés és rádöbbentett arra, amit már egy pár hete sejtettem, hogy valamit módosítanom kell az étkezésemen.

Ajánlott egy biorezonanciás vizsgálatot is, ami segít megállapítani az esetleges tápanyaghiányokat és a számomra legmegfelelőbb étrendet, erre a közeljövőben - már Budapesten - mindenképpen el fogok menni.

Nagyon szimpatikus volt, hogy a beszélgetés során szóba került többfajta, általam már próbált étrend is - vércsoport diéta, paleo, kalóriaszámolás - és Lilla mindegyiket ismerte, mindegyikről tudtunk egyeztetni.


Az állapotfelmérés után kezdetét vette az E-Fit edzés, ami bevallom közel sem volt annyira "laza", mint amire számítottam. Kellemesen átmozgatott a 20 perc alatt. Készítettünk egy pár képet is közben.



Az E-Fit után egy testkezelés következett, ami során kis tappancsokat helyeztek a legkényesebb területekre és apró elektromos impulzusokkal kezeltek.

A délelőttömet egy hideg testtekercseléssel egybekötött hullámmasszázzsal zártam. A testkezelések alatt is végig beszélgetett velem a kezelést végző hölgy, számos életmód tanáccsal látott el.

Nagyon sajnálom, hogy nem lakom picit közelebb, biztos, hogy gyakori vendég lennék a LillaFittben. :))

A napom megkoronázásaként egy egy órás Tui-Na hátmasszázson vettem részt Pánti Katalin jóvoltából, így teljesen feltöltődve, pozitív élményekkel tértem haza."

Szívből örülök, hogy (megérdemelten) ilyen jó kis ajándékokkal tudtam kedveskedni a harmadik helyezett Aggie-nak.:) Köszönet még egyszer a felajánlásokért, a Támogatóknak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény