Futottam tegnap és mai is.:)

Mivel legközelebb csak vasárnap tudok menni futni (csütörtök: Alakformáló órát tartok, péntek: Székesfehérváron tartok előadást és tornát, szombat: kirándulunk a családdal) így lenyomtam a hét elején kettőt.:)

Mennyit is pontosan???

Képzeljétek, tegnap 7,5 km-t...51:24 alatt...annyira jól esett csak, vitt a lábam.:)) Eddigi leghosszabb és legjobban eső futásom volt.

Boldogságom képben:


És az út...imádom a futásban, a hosszú egyeneseket...mikor nem látni a végét, mégis elérek a végére:



Ma pedig megvolt a 7 km, 6:44 km/h átlaggal, 147-es átlag pulzussal, jó kis dimbes-dombos tájon.:) Kemény volt ez a 7 km, kétszer majdnem feladtam fejben, de ránéztem az órámra, láttam 140-es pulzus, nem fáj semmim, csak a fejben kell odakoncentrálnom.:) 47 perc alatt futottam a 7 km!;) 

Indulás előtt, reggel 5:35:


Utána jól lenyújtottam...



A két nap alatt 14,5 km-t futottam.:) JEEEEEEEEEEEEEEEE!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény