Hááááááát, ÓRIÁSI ÉLMÉNY VOLT.:)

Köszönöm mindenkinek, aki eljött.:)) Rengeteg energiát gyűjtöttem belőletek és remélem adnom is sikerült.:)) Nekem ez a legfontosabb, hogy adni tudjak nektek, akár az előadás, akár a torna által.:)

Mikor megérkeztem, úgy nézett ki nem lesz Előadás, mert az előttünk megrendezettekre nem volt Hallgatóság, de aztán megérkeztek a Lányok, így a mi NonóÉletmód előadásunk meg volt tartva:


Nagyon izgultam...először azt sem tudtam, hogy kezdjem, pedig felkészültem, aztán meg már alig tudtam abbahagyni.:)


Kedves emberek jöttek el meghallgatni, nagyon jól esett.:)


NonóÉletmód...jajj, de cépek egyen pólóban.:)


Nonó, mint Tanító néni.:) Beszéltem a fogyásomról, a hibákról, tévhitekről, tápanyagokról, számítási módszerekről, mozgás fontosságáról...



Utána pedig egy teremmel arrébb már kezdtük is a tornát!:) Szuper hangulat volt...


Igen...Nonó cuing-ol...:)


Tele élettel és boldogsággal...koreo közben.:)


Ügyesek, szépek, aranyosak és nagyon csinosak a Lányok.:)


Annyira jó kép...:)))


NonóÉletmód...:D


Hastáncos rész, karmunkával.:)


Végén a taps magunknak, mert szuper gyorsan megtanultuk és letáncoltuk a koreot.:)


Jó, hogy vége...dehát Gabcsi...:D


Ezután volt comberősítés, felsőtest, hát és hasizom...de a Fotós (Ádus) valahol máshol járt éppen.:)

Diuska nyújtás közben.:)


Ez Ádusnak szólt.:) 
Megjegyezte, hogy kicsit mintha megizzadtam volna.:)


És már beállt az "Férfi" erősítés is.:) 
Tünci kisfiai, Hunor és Zsombi.:D


Hunor tudja, mi fán terem a relax.:)


Nyújtózkodás...energiagyűjtés.:)



Éssssss, sorosltunk is, aki kitöltötte a regisztrációs lapokat, azok közül valaki új NonóÉletmód-os bögrét nyert. Az én kis segítőm Hunor...Ő adta át a bögrét:

  
...és Zsozsó, aki húzott:


Éssss kit????? na kit????? Az Édesanyjukat.:)))))


A tekintet sok mindent elmond...
én köszönöm nektek, hogy vagytok Tüncim.:)


Kemény csipet-csapat!:)


Andival.:) Nagyon boldog vagyok, hogy megismerhettelek.:)


Apucival.:))


És Judittal, aki egy kedves, tündér Lány...
jó volt veled együtt tornázni! 
Remélem ez csak a kezdet volt...


Tünci és Dius.:)


Drága Era...köszönöm a meghívást és eszméletlen öröm volt újra látni. Fontos, meghatározó tagja vagy és leszel is mindig a csoportnak! :))


Lányokkal, megéreztük, megizzadtunk, de így a jóóóóóó.:)


Órási volt...visszanézve a képeket újra átélem...
köszönöm, köszönöm, köszönöm.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény