Harmadik futásom a héten...

Én, aki utált futni, elképzelni nem tudom, hogy szerettem meg ennyire és hogy lehet, ha kimarad vagy nem tudok menni, bizony hiányzik...

A héten: 22,7 km tettem meg!!! Új Nonó rekord.:))) Ahogy a mai 8,2 km is.:)

Ebben a 8,2 km az a legszebb, hogy megállás nélkül 58 percet futottam.:)) Régen egy perc futás után meghaltam. Most szép kis 145 átlag pulzussal, dimbes-dombos tájon, a saját kis ütememben, elégetve majdnem 500 kcal-t futottam reggel 6-tól-7-ig.:) Élmény volt.:)

Legközelebb jövőhéten vasárnap fogok tudni futni, most egy hét kimarad...
de nem hiába, mert:

KEZDŐDIK A MARATONI AEROBIK HÉT HOLNAP
...ott a helyed...szuper lesz!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény