Nonó Edzőterme...

Nem, nincs saját edzőtermem.:))) Vagyis végülis van, de az mindenkié, ingyen van, a friss levegőn...had mutassam be nektek.

Minden megtalálható itt, ami nekem a futás után kellhet...


Szuper kis válaszfal, nevezzük FAL-nak, ahol mindenféle fekvőtámaszt, tenyér és alkartámaszos gyakorlatot tudok csinálni és a nyújtáshoz is tökéletes.


LÉPCSŐ, a kitörések, guggolások, térdhúzásokhoz...


Itt szoktam megkapaszkodni, nevezzük KORLÁTNAK, vádli gyakorlat, popsi, stb...


És itt szoktam, kitörésekkel, guggolásokkal, fekvőtámaszos gyakorlatokal fel-le jönni, menni.



Szerintem a célnak teljesen megfelel, nekem legalábbis a legmesszebbmenőkig.:))

Mai 6,21 km futásom után az edzésem:

A FAL-on: 5X10 fekvőtámasz, majd 5X10 hátsó fekvőtámasz (tricepsz gyakorlat) amit a legutóbb leírtam, hogy kell csinálni.

A KORLÁT-nál: 
Vádli: 50 teljes vádli gyakorlat, 50 pici fent, 
egylábas 25-25, majd guggolva 50 (boka billent)

Popsigyakorlat: hajlított lábbal hátra tolás 50, majd nyújtva 50, csere (fontos, hogy a hasat és popsit feszesen tartjuk, nem mozdulunk bele a gyakorlatba, nem erőltetjük a derekat, hát egyenesen, csak a popsi dolgozik, nem lendületből, erőből dolgozunk!)

Összesen 65 perc mozgás...isteni volt.:)

Imádom a cipőmet, a legjobb a világon.:)


És a töltődés...FONTOS!!!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény