Nagy Diéta teszt - 1. nap

Úgy döntöttem tesztelni fogok Diétákat magamon (nem egymás után, stb...hónapok alatt!)
...kíváncsiság is és persze bízom abban is, hogy lemegy pár kiló és persze abban is, hogy túlélem.:) Persze csak olyat tesztelek, aminek értelme van és a maga módján egészséges!

Előzmények:
Hol is kezdjem…tartottam a 62 kg-mat elég sokáig. Aztán mikor vizsgaidőszak volt a suliban előkerült a csoki, keksz.:( 64 kg körül mentem vizsgázni. Aztán egyszerűen nem ment a visszaállás, néha 1-1 kg-t sikerült leadnom, pár napra elhagynom az édességet, de ha elkezdtem még többet kívántam. Vacak élelmiszerek, ha egy kockát megeszel, utána kívánod az egész táblát. Én is beestem. Hiába a heti 5-6 edzés, futás, torna…a súlyom meghaladta a 67 kg-t.:(

KELLETT VALAMI MÁS! Ami kizökkent (nem a kalória számolás, hanem valami más)…így: próbára tettem magam és a harcosok étrendjét.

Tartottam pesten egy jó kis NonóÉletmód és Fitnesz tornát, ahol Tündi mesélt bővebben a Harcosok étrendjéről…utána olvastam.:)
Bővebben itt tudtok olvasni róla, szerintem Ő írja le a legérthetőbben:


Ami megtetszett:
1, nem kell gondolkozni, mit egyek, mert zöldség, gyümi, kevés fehérje… adott
2, nagyon fáradékony vagyok, sokszor hangulatingadozásaim vannak, bízom benne, hogy ez is változik és sok energiám lesz megint
3, Ádus azzal segít, hogy rendeljük az ételt a héten, így nem kell főznöm, nem leszek délbe emiatt éhes (illetve a nagy meleg miatt is!:)…viszont, amit hoznak este megeszem. Ez egy rendes étel.  Ahogy írták, sok minden belefér
4, kg-ban is szeretnék fogyni, de tetszik, hogy szálkás, formás test lehet a végeredmény (ez gondolom hónapok eredménye!)
5, célom a túlevési időszakot: 19:00-23:00 közé tenni, így ha elmegyünk bárhova este is tudok enni. Kicsit fura még elhinnem, hogy ez működhet…

Célom:
-          5 napig tartani a diétát
-          fogyni 1-2 kg-t
-          energikusabbnak lenni
-          jól aludni
-          méregteleníteni a szervezetemet
-          nem kívánni nagyon az édességet
-          zsírból fogyni
-          meginni napi minimum 3-4 l mentes vizet.

Most, mikor ti ezt olvassátok, én túl vagyok ezen az 5 napon…
Ki akartam próbálni, mert addig nem írok róla még nem érzem negatív vagy pozitív hatását…minden nap írtam nektek, mit ettem, mennyi és mit éreztem…olvassátok kedvetekre!

Kérlek, mielőtt belevágnál, várd meg, ameddig elolvasod minden nap (5 napon keresztül) a tapasztalatomat a diétáról! Köszönöm!

1.       nap
Már este ráálltam fejben…így feküdtem, így ébredtem, hogy ma sok lesz a zöldség és gyümölcs. Mindhez át kell állni fejben!!! Nekem ehhez főleg, életemben nem bírtam végig egy gyümölcsnapot sem… Tudtam a reggel nehéz lesz, rászoktattam magam nagyon a napi 5 étkezésre. De egy interjúban mondta a Professzor (aki ennek az életmódnak támogatója), hogy a reggelizz, mint egy király elv már nem feltétlenül működik, mert tele a hasad és a vacak ch csak belassítanak! Engedjük, hogy méregtelenítsen a szervezet…
Kezdő súlyom: 67,5 kg

Alulevés:
2 banán, kisebb fél görögdinnye, 1 szál sárgarépa és 2 salátalevél
2 kávé, 1-1 dl tejjel (pici tejet szabad, én 3 dl tejjel szoktam a kávét napi 3x)
Zabkása, edzés előtt egy órával, 20 g zabpehely, 60 g tej, fahéj.
Túlevés: (19:00-23:00)
egy adag: hagymaleves, gombás csirkemellfilé, párolt rizzsel

Tapasztalat, vélemény:
Mai edzés: Kickbox edzést tartottam ma és életemben ennyire nem izzadtam, konkrétan folyt rajtam a víz, mintha zuhany alatt álltam volna végig…550 kcal égettel el az edzésen és szerintem nagyon durván méregtelenített a szervezetem. Féltem, hogy bírom az edzést, de szuperül ment, végig pörögtem.
A legnehezebb a 14-16 óráig szakasz volt, akkor már éhes voltam, de ittam és ittam. 16:30 megettem a zabkásást, utána már minden okés volt.:)
20:00 vacsoráztam, vagyis elkezdődött a túlevés időszak…de asszem be is fejeződött, egy adag (müzlistálnyi) levest ettem és egy szelet csirkemellet, müzlistálnyi rizzsel és olyan szinten dugig vagyok és ami nagy szó…nem kívánom az édességet a főétkezés után. Sőt a nasit sem, semmit. Végre.:)

Összességében az első nap után azt tudom mondani, igaznak tűnik a megállapítás, hogy jobb este jól lakni, mert tény, ma egyszer nem voltam álmos, fáradt, aluszékony… nem volt tele a poci, most viszont ettem és asszem megyek is lassan aludni.:) Eddig tetszik és bírom is.:) Meglátjuk…

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény