Nagy Diéta teszt - 2. nap


Végre jól aludtam…nagyon nyugtalan szoktam lenni éjjelente, nehezen alszom el és nehezen ébredek, de ma friss vagyok és üde.:) Tegnap este a túlevés fázisban még ettem egy kis dinnyét, nasi volt a tv előtt.:) 
A lényeg, hogy a 4 órába beleférjen.

Reggeli súlyom: 66,5 kg (-1,0)
(tudom csak a víz...de örülök.:)

Alulevés:
Két tejeskávé (1 dl tej, 1 tk. eritrittel)
1 banán, görögdinnye (kb. 1 kg ), 1 paradicsom, 5 karika kígyóuborka, 1 őszibarack, 1 alma

Túlevés: (19:00-23:00)
egy adag sült hekk gluténmentes bundában, uborkával (4 db)
2 őszibarack, kevés dinnye

Tapasztalat, vélemény:
Mai edzés: Erősítő edzés volt, felsőtest, popsi. Most a délelőtt volt nehezebb 10:00-12:00 voltam éhesebb (készültem tudat alatt az ebédhez, ami ugye nem volt...ez nehéz...:(), de délután már minden rendben volt. 20:00 értem a túlevéshez…

Eddig, 2 nap alatt, amit tapasztaltam, hogy sokkal jobban alszok, jó a kedvem, méregtelenítés működik rendesen (anyagcsere pörög) és két nap után szebb lett a bőröm. Elég jól tartható étrend egyenlőre (vannak éhes pillanataim), tetszik és eddig csak pozitív hatását érzem.:) Marad erőm a sportolásra is, nem vagyok gyengébb. Úgyhogy folytatódik a teszt.:)

Holnap írok a 3. napomról.:)
Szép vasárnapot nektek.:) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény