2013. augusztus 12., hétfő

Nagy Diéta Teszt - 3. nap


Jókedvűen ébredtem, most 5:00 van,  5:15-kor indulok is futni. Nem érzem egyenlőre, hogy kevés energiám lenne a 20 órás böjt időszak miatt. Méregtelenítésre szerintem elég jó az étrend, illetve a súlyomon is kezd látszani.:)

Reggeli súly: 66,3 kg (-1,2)

Alulevés:
egy tejeskávé (1 dl tej, 1 tk. eritrittel), egy Latte StarBucks, laktózmentes tejjel
1 banán, 1 őszibarack, 2-2,5 kg dinnye

Regeneráló étkezés: (futás után reggel)
1 főtt tojás, paradicsommal

Túlevés: (19:00-23:00)
fél adag halászlé, ikrával, ponty hússal, 2 sz. slim kenyérrel
3 marék sótlan mogyoró
2 gombóc U1 fagyi (puncs és kókusz)

Véleményem, tapasztalatom, a nap végén:
Mai edzés: Éhgyomorra reggel: 7,1 km futás. Nem volt egyszerű, kimondottan nehéz futás volt (ez lehet a böjt miatt!)…főleg utána, hogy  egy főtt tojást ettem, amit egyébként nem nagyon szeretek.:(
Egyre természetesebb, hogy nem eszek napközben „rendes” ételt. Viszont mikor látom, érzem az illatát azért nem könnyű. Estére már nagyon ki van éhezve az ember. Ma is olyan jól esett a főtt étel…tele a poci. 
Futás után a tojás nehezen csúszott, de kell a fehérje, az étrend is írja a regeneráló étkezést. Tényleg fontos! Figyelek nagyon, hogy kb. 2 óránként egyek valami gyümit vagy zöldséget, nem várom már meg, hogy éhes legyen. Mikor érzem, hogy kezd megkordulni a poci először iszok, ha az kevés, eszek, de soha nem dugig. Büszke vagyok magamra…3. nap teljesítve!:)

Ezután jött a neheze…de arról majd holnap.:D

1 megjegyzés:

  1. Gondoltam,h ez nem lesz ilyen egyszerű menet mint az első 2 nap :-D
    Sok ismerősöm csinálta de Ők nem mertek edzeni mert szédülés,gyengeség volt rajtuk míg át nem álltak.Viszont nem is csinálták hosszabb ideig.Azért ez nem egyszerű életmód,főleg aktív sport mellett ahol szükség van a jó ch-ra napközben.

    VálaszTörlés