Nagy Diéta teszt - 4. nap


Reggel:
Megint nagyon jól aludtam….túl jól, alig bírtam felébredni.:) Még jó, hogy nem ma mentem futni, fogalmam sincs, hogy keltem volna fel. Holnap viszont kelés 5:15-kor, nincs mese, irány futni.:) Ma Alakformáló edzést tartok, de 41 fokot mond, így felsőtest, hát-mélyhátizom, csípő, hasizom edzés lesz, semmiképpen nem ugrálunk. Még mindig nagyon fura, hogy este ehetek…

Mai súlyom: 65.6 kg (-1,9)

Alulevés:
3 tejeskávé (1-1 dl tej, 1-1 tk. eritrittel)
(kellett egy torna előtt is, mert 91/55 53 pulzussal volt a vérnyomásom)
1 banán, 1,5 kg dinnye, fél kistányérnyi saláta (káposzta, paradicsom, kígyóuborka, pici vegyes magvakkal megszórva), 2 őszibarack, 1 répa

Túlevés: (19:00-23:00)
egy adag szezámos csirkemell, petrezselymes burgonya, vegyes saláta magokkal megszórva

Véleményem:
Délután 13:00: 
Ez eddig a legnehezebb nap…marha éhes vagyok, pedig ma van a 41 fok.:( Hozzáteszem szezámos, rántott csirkemell és petrezselymes burgonya az ebéd…szedtem ki a gyerekeknek és majdnem leültem velük enni. Imádom!!! De majd vacsira…ez tartja bennem a lelket, ezért nem ettem meg, mert tudom, ma még ehetek belőle.:)) Ettem natúr salit (és ittam egy kávét ebéd gyanánt…hú de várom az estét.:))
Nem könnyű ma, sőt, nehéz. De kitartok…már lassan 2 kg lement, viszont mintha kezdenék gyengülni…olyan álmatag és lassú vagyok (szó szerint lépni alig tudok olyan gyengének érzem magam!). Kevés az energiám. Hiányzik nagyon az ebéd is…

Este:
Nehéz nap volt…de kihúztam a túlevésig és nem ettem addig, csak amit lehetett. De iszonyat volt, nem egy kalória számolás, amivel tegyünk hozzá úgy fogytam le 40 kg-t, hogy egy percig nem éheztem és soha nem volt olyan, hogy jártányi erőm nem volt...Sajnos lemondta ma mindenki a tornát, a nagy meleg miatt, így az elmaradt, de nem is bánom, én is nyomott vagyok...

Itt kezdtem érezni, hogy hetekig nekem ez a Lányok, a családom (háztartás, stb.), a tornák, edzések és minden más mellett, nem feltétlenül a legkövethetőbb étrend...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény