Újra itthon...

Nyaralni voltunk 3 napot Szilvásváradon!!! Régóta vágytam már nagyon a Szalajka Völgyebe és nem hogy nem csalódtam, de visszavonhatatlanul beleszerettem.:))) Csodálatos volt, már most vágyom vissza.:)

Aktív pihenés volt, a három nap alatt meg sem álltunk:
Pancsolás, kirándulás, kalandpark...





És futásssss....mindkét reggel.:) Egyik reggel Szilvásvárad egyik részét fedeztem fel, akkor intervallt futottam.:) Másnap pedig felfutottam a Hoteltől a Fátyol vízesésig (7,2 km). A  képek azért halványak, mert futás közben fényképeztem.:) Életem legcsodálatosabb futása volt, a környezet, a levegő.....örök élmény.:)




És, a búcsú kép...még visszatérünk:

Megjegyzések

  1. Szilvásvárad tényleg jó hely. Még emlékszem milyen jók voltak a kirándulások általános iskolás koromban amikor oda mentünk. De mostanában is elmegyünk évente egy-két alkalommal. Sőt, a férjem ott kérte meg a kezem nyolc éve. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény