Zabpelyhes kókuszgolyó és Kókusztejes pite, barackkal

Sokat próbálkoztam már ck.mentes kókuszgolyóval, de ez most azt hiszem betalált...legközelebb tutti dupla mennyiséget készítek. Nagyon egyszerű és isteni.:) Ez most Nonó találmány.:)

Hozzávalók:
60 g DEKTI cukor stop keksz darálva
37 g darált zabpehely
23 g kókuszreszelék
60 g eritrit darálva
1 evk. (8g) natúr kakaópor
1 tojás
rumaroma ízlés szerint

10 g kókuszreszelék a forgatáshoz

Az egészet összekevertem, majd picit vizes kézzel egyforma golyókat csináltam.:) Utána beleforgattam a reszelékbe és ment a hűtőbe. De akár azonnal is lehet fogyasztani, mert nem esik szét.:)

Összesen: 735 kcal/ 88g ch/ 40 g zsír
Nekem 16 golyóm lett.
Egy golyó: 49,5 kcal/ 5,5g ch/ 2,5 g zsír

Így néz ki a darált keksz, daráltzabpehely és kókuszreszelék keveréke:


És ilyenek a golyók:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Illetve csináltam még: Kókusztejes pitét, barackkal.

A receptet innen vettem: Pocak Panna tejes pite málnával

Van itthon kókusztejem és azt szerettem volna kipróbálni sütéshez, nem csalódtam. A receptet teljesen betartottam, csak a málna helyett nekem barack volt itthon.

Viszont számoltam rá értékeket!
Összesen: 1299 kcal/ 25,6g zsír
Nekem 12. szelet lett.
Egy szelet tejes pite: 108,25 kcal/ 2,13g zsír




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény