Jótékonysági futóverseny - ÉRD

Ma egy jó kis futóversenyen vettem részt...jótékonysági futás az érdi Gáton, az Ága-Boga Nagycsaládosok részére. Óriási élmény volt...

Sok ismerőssel találkoztam, közöttük régi Kyokushin Karate társaimmal és Misi Sensei edzőmmel, akinek míg élek hálás leszek, hisz a nála eltöltött 7 év alatt tanultam meg mi is az a kitartás és akarat!:)

Most mikor futottam be a "célba" is az Ő hangját hallottam, hogy: Gyerünk Noémi!!!!...eszembe jutott az edzőtábor, mikor mindig én voltam a leglassabb és utáltam futni...most mégis ott voltam, velük és megcsináltam, megharcoltam ezt is.:)

31 perc alatt lett meg az 5,2 km, 10 km/h átlaggal.:) Nonó kicsi szíve boldog.:)

Tudjátok mi a legfontosabb az életben... hogy az ember soha ne felejtse el, hogy honnan jött és hogy kinek, kiknek mit köszönhet!!!

Nagyon hideg volt (főleg megizzadva futás után...), így az eredményhirdetést nem vártam meg! Ma még megyek Pestre próbálni Petivel is és siettem haza a családhoz...

Ha lesz kép vagy videó a versenyről felteszem.:)


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény