Ma fotózáson voltam...

Természetesen Kovács Zsuzsinál...StudioArt fotó (katt!)

Szeretem, mikor Zsuzsi fotóz engem vagy a családunkat. A pocakos képeimet is Ő készítette anno és a családi sorozatunkat is. Mindig jó a hangulat, kedves és őszinte, ami nekem fontos...a képekről nem is szólva, mindig csodaszépek. Tavalyi sorozat a Lányokról:



Pár héten belül meglesznek a képek rólam is...szerettem volna egy Nonó sorozatot, már azóta, hogy lefogytam. Valahogy most jött el az ideje, mindennek oka van.:)

Sminkemet a Nővérkém készítette:


És bizony ma levágattam a hajam is...mert most erre van szükségem:


Ilyen hangulat volt...és ilyen szuper helyszín:


Köszönöm Zsuzsi!:))) Nagyon várom a képeket...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény