Orosz túrókocka 2. verzió

Már készítettem orosz túrókockát, vagy ahogy sokan ismerik, reszelt túróst...ízlett is mindenkinek. Nekem egy bajom volt vele, hogy a tészta vastagabb lett, mint a töltelék, és azt már a Mamámtól megtanultam, vékony tészta, sok töltelék...így semmi mást nem csináltam csak feleztem a tészta mennyiséget és gyönyörű kockáim lettek...


Eredeti recept itt: Orosz túrókocka 

Most a tésztám így állt össze:
5 dkg teljeskiőrlésű tönkölyliszt
7,5 dkg tönköly fehérliszt
5 dkg kókuszzsír
5 dkg eritrit
1 tojás
1 tk. sütőpor
1 evk. natúr kakaópor
2 dl tej

Megint 18 szép kockára vágtam.:)
Értéket nem számoltam most, de mivel 12,5 dkg-val kevesebb a liszt, 5 dkg-val a zsír így egy kocka biztosan 100 kcal alatt van!

Hozzátesz mind a két verzió nagyon finom, azonban így elkészítve, 
talán picit "könnyebb", lágyabb, jobban kiérezhető a túró!

Jó étvágyat hozzá!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény