Snickers szelet, ahogy én csinálom...

Gyerekkorom kedvenc csokija, millió kcal és ch...de mostantól ezt is lehet enni kérem szépen, de csak módjával és csak akkor ha magad készíted!:)
 A mérték, érték!!

Hozzávalók:
Tészta:
4 tojásos piskóta
- 4 tojás
- 4 evk. eritrit
-  4 evk. tönköly fehérliszt
- 1 púpos teáskanál holland zsírszegénykakópor

Krém:
- 4 dl tej
- 1 cs. karamell ízű pudingpor 
(legközelebb kettőt fogok)
- 4 evk. eritrit

Szóráshoz:
60 g sótlan mogyoró picit darálva

Tetejére a csokimáz:
43 g kókuszzsír
45 g holland kakaópor
53 g eritrit
21 g virágméz
kb. 50 ml víz


Elkészítés:
A piskótát megsütjük. Ameddig sül elkészítjük a szokott módon a pudingot, picit megdaráljuk az egész mogyorókat. Ha megvagyunk, ameddig hűl a puding és a piskóta, nekiállunk a csokimáznak. A hozzávalókat összekeverjük, majd összefűzzük, de ne forraljuk, csak szép sima legyen. Majd a piskótára öntjük a kihűlt pudingot, megszórjuk a mogyoróval és óvatosan megkenjük a mázzal. Ezután kamrába tesszük, hogy nagyjából kihűljön, végül 2-3 órára hűtőbe. 

Nagyon finom lett, szívből ajánlom!


Összesen: 1850 kcal és 149 ch
Egy hosszúkás szelet: 115,6 kcal és 9,3 ch
Nekem 16 szeletem lett.:)

Jó étvágyat kívánok hozzá!

Megjegyzések

  1. Szia Nonó. Érdeklődnék, hogy az eritritet, hogyan olvasztod meg. Több alkalommal próbáltam már, de nem olvad nekem, s ropog a sütiben :( Köszönöm előre is a segítséget.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény