2013. október 11., péntek

Snickers szelet, ahogy én csinálom...

Gyerekkorom kedvenc csokija, millió kcal és ch...de mostantól ezt is lehet enni kérem szépen, de csak módjával és csak akkor ha magad készíted!:)
 A mérték, érték!!

Hozzávalók:
Tészta:
4 tojásos piskóta
- 4 tojás
- 4 evk. eritrit
-  4 evk. tönköly fehérliszt
- 1 púpos teáskanál holland zsírszegénykakópor

Krém:
- 4 dl tej
- 1 cs. karamell ízű pudingpor 
(legközelebb kettőt fogok)
- 4 evk. eritrit

Szóráshoz:
60 g sótlan mogyoró picit darálva

Tetejére a csokimáz:
43 g kókuszzsír
45 g holland kakaópor
53 g eritrit
21 g virágméz
kb. 50 ml víz


Elkészítés:
A piskótát megsütjük. Ameddig sül elkészítjük a szokott módon a pudingot, picit megdaráljuk az egész mogyorókat. Ha megvagyunk, ameddig hűl a puding és a piskóta, nekiállunk a csokimáznak. A hozzávalókat összekeverjük, majd összefűzzük, de ne forraljuk, csak szép sima legyen. Majd a piskótára öntjük a kihűlt pudingot, megszórjuk a mogyoróval és óvatosan megkenjük a mázzal. Ezután kamrába tesszük, hogy nagyjából kihűljön, végül 2-3 órára hűtőbe. 

Nagyon finom lett, szívből ajánlom!


Összesen: 1850 kcal és 149 ch
Egy hosszúkás szelet: 115,6 kcal és 9,3 ch
Nekem 16 szeletem lett.:)

Jó étvágyat kívánok hozzá!

1 megjegyzés:

  1. Szia Nonó. Érdeklődnék, hogy az eritritet, hogyan olvasztod meg. Több alkalommal próbáltam már, de nem olvad nekem, s ropog a sütiben :( Köszönöm előre is a segítséget.

    VálaszTörlés