Gastroyal...

Rendeltem a héten a hamit...gondoltam egy próbát megér. Hááááát, nem szeretném csökkenteni a forgalmukat, de nekem egy hét elég volt!:)

Tény, nem puffadtam fel tőle...ez már pozitív a másik cég után. De ha azt nézem, a másik Ételfutár cég étele finomabb volt. Na nevezzük nevén, a Teletáltól rendeltem, sokkal finomabb volt, csak nagyon felfújt.

Most, a hétfői étel még finom volt, de a keddi rakott kel...háááát. A szerdai rántott gomba finom volt, de hozzá a tartásmártás, annyira érezni lehetett az édesítőt benne, hogy még én sem bírtam megenni, aki évek óta már hozzászokott (és aki alapvetően mindent megeszik!!!). Tegnap kaptam hozzá túrós gubát...na inkább sütök magamnak!

Mai ebéd töltött husi volt, tejfölös uborka salival, finom volt...így Panka meg is ette.:)))

Holnap rántott hal lesz, tartásmártással, így asszem csinálok egy nagy adag salátát hozzá már előre.:)

Szóval inkább megfőzöm én, gondoltam lopok pár ötletet, azért is rendeltem. De csak a hazai a legjobb.

Ma voltam Lipóti pékségben és vettem Dia Wellness kakaós csigát...igen, amilyen szép, olyan finom.


Illetve megint Cserpes joghurtot, sajtkrémet és tejet
 Háááááttttt ez a tej...isteni.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény