Óriási élmény volt...


Tagja lettem az érdi  futócsoportnak...nagy megtiszteltetés, mert olyan emberekkel futók együtt, akik fél illetve maratoni futók, hosszútávfutók, stb. Példaképek nekem is másoknak is.


Pannit, az érdi gáton ismertem meg, ha jól emlékszem ő szólított meg, hogy milyen jól is esik a nyújtás futás után. Már előtte is feltűnt nekem, mert ameddig én egy hosszt futottam, addig ő kb. 3-4 szer jött velem szembe....vagyis...:)))))) Beszélgettünk, mondtam, hogy a Nike félmaraton trióra készülök stb...nagy büszkén.:) Megdicsért, kedves volt velem. A versenyen még láttam is, mikor szurkolt nekünk! Nagyon feltöltött.:) Utána mikor csatlakozott a NonóÉletmód csoportba, sokan, régi futók, akik komolyan nyomják nálunk, nagy örömmel fogadták, hisz kiderült Ő nem akárki, hisz Szupermaraton, Ultrabalaton futó... Egyszóval nem most kezdte és nekem is nagy példaképem lett!


Ma 30 km volt a táv...amihez be lehetett csatlakozni. 1 oda-vissza 5,2 km. Ki, mennyit szeretne vagy bír. Nekem 10:00-re haza kellett érnem, így 7,35 km-re volt időm. Őszinte leszek, olyan szuper társaság, hogy szerintem 10 km is meglett volna. Na több szerintem nem, mert azért nem vagyok én még olyan profi futó, mint a srácok!



De a társaság, a hangulat...valami szenzációs. Sajnos szerdán futnak együtt hétköznap, az nekem nem jó, mert Pesten tartok órát, de hétvégenként szeretnék mindig csatlakozni. Én annyira feltöltődtem, komolyan. Én annyit nevettem...úgy futottam le az 5,2 km-t, hogy meglepődtem milyen gyorsan visszaértünk!


Tényleg, szenzációs kis csapat, köszönjük Panni neked, hogy megszervezted, és  mögé álltál ennek a csoportosulásnak, és hiszel benne, bennünk! Továbbá, hogy mutattál nekem ma valami újat, méghozzá azt, hogy csapatban futni igenis jó....sőt talán jobb is, mint egyedül!:))))

És végül egy jellemző kép...:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény