NonóÉletmód....KIHÍVÁS


Akkor lássuk, kinek mi a célja 2014-re?

Andi: "Az én célom 2014-re az, hogy legkésőbb ősszel lefussam a félmaratont, ennek érdekében csatlakoztam az érdi futóklubhoz és heti 2-3x futok 7-10 km-t!" 

 Viki: "JÖVŐ NYÁRON 38-AS RUHÁKBAN SZERETNÉK PÓZOLNI. Gréta születésnapjára. :)))) A célom eléréséhez konditerembe járok, hetente kétszer megpróbálok eljutni Hot Ironra is, majd." 

 Csellengő: "Rendbe tenni az életem, leszokni az alkoholról, stabil munkát és fizetést találni, megerősödni lelkileg és visszanyerni egy fiú vonzalmát, vagy teljes mértékben kiiktatni az életemből, és lefogyni 25 kilót. Mindezt 2014 július végére." 

 Anna: "szeretném tartani a heti 3* tornát szeretnék pici biztosabb lábakon állni, állóképességem növelni szeretném folytatni a futást, s elérni azt hogy ismét 1-nél többször futhassak hetente szeretnék túljutni magamon a félelmeken, és megengedni azt hogy boldog legyek szeretnék elköteleződni a pszichológia felé, ezért mindent megtenni elhagyni a tápszert, amit most kezdtem még csak újra el:S lenyelvvizsgázni végre :D" 

 Émi: " lefogyok májusra 62 kg-ra több időt számok pihenésre, regenerálódásra, többet olvasok februártól heti 2-3 szor futni fogok (5-10 km) a férjemnek segítek elérni az álomsúlyát."

Csillus: "Két olyan dolog van amit szeretnék a jövő évben elérni: 1) Lefutni egy félmaratoni távot. Nem versenyen csak úgy a magam megerősítésére. Most hetente 3* futok 10km-es távot. A leghosszabb táv amit futottam 15 km. 2) Szeretném elérni a 62-64 kg-os súlyt. Idén januárt 84 kg-mal kezdtem. Jelenleg 70 kg vagyok. Sokat formálódtam, izmosodtam, de még van min alakítanom." 

 Nikszusz: "Az én kihívásom 2014-re az lenne,hogy végre meglássam a mérlegen a 99,9 kg-ot hosszú évek után és az,hogy életem részévé váljon a rendszeres sport és az egészséges életmód!! Jelenleg 118 kg-ot mutat a mérlegem,néha-néha tornázgatok,de sajnos most a táplálkozással hadilábon állok. Szóval az igazi kihívás számomra LEGYŐZNI ÖNMAGAMAT,a lustaságot." 

 Tímea: "A blogon olvastam a kihívást amire szeretnék jelentkezni, az álom a 60 kg lenne, de főleg az hogy egy csinos ruhát felvehessek úgy hogy nem buggyannak ki sehonnan kis hurkák. És így szeretnék pár profi képet magamról és kis családomròl is." 

 Mazsola: 1. Heti 4 alkalommal , legalább 60 perces mozgás.Gyors gyaloglás, edzés, elliptikus tréner 2. Táplálkozásomat fejleszteni , tanulnom kell.Önfegyelem :) 3. 19 évesen mentem férjhez, 72kg voltam. Merjek nagyot álmodni? 2014 december végére 72kg elérése a cél :) 4. Részt venni a Tisza-tó átúszásán, 2km. 5. Részt venni egy 5-10 km nordic walking gyalogtúrán." 

Adrienn: ""Szeretnék elkezdeni rendszeresen mozogni (főként a futást megszeretni), mert a mozgás csak időszakosan van jelen az életemben. Szeretnék 65 kg alatt lenni, amihez az ősszel már nagyon közel voltam, de sajnos ismét felszedtem pár kilót. Szeretném jól érezni magam a bőrömben, szépnek, magabiztosnak, erősnek látni és érezni magam külsőleg belsőleg egyaránt. Ha ez sikerül, szeretnék néhány profi fotót magamról. :) Szeretném befejezni mindkét folyamatban lévő képzésemet, s talán valami újba is belevágni. Emellett nagyon szeretnék stabil, szakmámba vágó munkahelyet találni,ha a mostani megszűnik, és elköltözni itthonról egy "saját" kis fészekbe. Szóval irány 2014! :)" 

 S.Csilla: " A célom az, hogy jövőre tartósan 66-68kg maradjak, izmosodni szeretnék, mivel hiába vagyok most közel az álomsúlyomhoz, mindenhol puha vagyok. Júniusba a strandra már büszkén akarok menni. Az év végére szeretnék 10 km-t lefutni egyben és év közben futóversenyen részt venni. Szeretnék megtanulni kettlebellezni és elvégezni egy olyan tanfolyamot, ahol edzővé válhatok, mivel Rajtad felbuzdulva szeretnék másokon is segíteni. Ezek elérése érdekében heti 5-6x fogok edzeni. Az étkezésre még jobban odafigyelek. Heti 2x eljárok body pumpozni. Jelentkezem egy képzésre. Heti 3x megpróbálok futni.:)" 

 Bella: "Az én célom az, hogy március végére 50 kg legyek és hogy heti ötször legalább tudjak tornázni és márciustól el akarok kezdeni futni is." 

 Barbi: "Az én kihívásom 2014-re az, hogy felnőjek végre!! Nincs több kifogás, felelősségteljes viselkedés!! Rendes munkát vállalni, lenyelvvizsgázni!! Sokkal kevesebb időt tölteni a tv előtt ülve, minden nap legalább 20 percet mozogni!! Amikor csak tudom, lift helyett lépcsőzni!! Nyárig, tehát július 1-ig leadni 20 kg-ot, erre van 6 hónapom, azért, hogy a nyaraláson már egy új bikiniben, sokkal csinosabb legyek!! :) A párom újra, még jobban belém szeressen!! :D"  

 Amy: "Az igazi nagy kihívás számomra 2014-ben az, hogy higgyek magamban, kitartsak, és főképp, hogy belekezdjek. :) 102 kg vagyok jelenleg, nővérem május elejei esküvőjére szeretnék lefogyni olyan 80 kg-ra, és ebből még 10-15 kg-ot leadni. Nagyon boldogan érne véget az év, ha sikerülne. :)" 

 Bea: "Szeretnek 65kg ala menni, elhagyni a lisztet es tartani rendesen a dietat. Szeretnem ha nem kéne tovább emelni az inzulinadagom, jelenleg 12 egység reggel. Szeretnek heti 3-szor mozogni minimum. Tavasztol pedig szeretnek biciklivel jarni dolgozni. Majusban jo lenne benevezni az egyetlemn futoversenyre a varosbol, van 3 es 10km-res tav. a 10es lenne az idealis, de a 3as is megteszi. ha nem esik egy napra lagizval vagy a kicsi fiam szulinapjaval, ami mar eleve 3 hetvege, akkor megyek. Szeretnem ha 2014 a boldogság és siker éve lenne egészség, család és munkahely szempontjából is."  

 Monacska2: "Szeretném elmondani azt 2014. október 2-án, hogy egy gyermek növöget a szívem alatt, Édesanya leszek. Az út rögös lesz, tele kihívásokkal, és még sok minden közbe is szólhat, de minden erőmmel azon leszek, hogy ezt véghez vihessem. :)"  

 Erika: " Én a 2014-es évben amit kitűztem magamnak,hogy a 3 gyerekem mellett is jusson időm a mozgásra,heti 1-2 x a futást is újra szeretném beiktatni. A gyerekeim is szeressenek mozogni. Ha nem is totál izmos lenni,de csinos anyuka lehessek , egészségeseket főzni,enni és aktív tagja maradni a csoportnak is :)" 

 K.Mónika: "Mindenekelőtt szeretném magam összeszedni lelkileg és testileg egyaránt, ez annyit tesz, hogy 100%-ban helyretenni az étkezésem, mert sajnos az utóbbi időben elég gyakran elcsúsztam, és heti minimum 4 alkalommal minimum 40-50 percet edzeni. Nem sok, de akad rajtam némi felesleg, ezt mindenképp legyűröm és utána teljes erőbedobással azon leszek, hogy a lehető legjobb formát hozzam ki magamból. És mindenképp le kell győznöm magam, azt, hogy sokszor ne a lustaság és a csábítás győzzön, hanem igenis tegyek valamit magamért, mert csak így érhetek el bármit. Ehhez kell egy lelki egyensúly, és azt lesz a legnehezebb megtalálni, de MEGCSINÁLOM! Mert szeretném azt, hogy én is példa lehessek valakinek, mert ha már 1 embernek segítek, akkor már van értelme! "  

 Maya: "Az egyik nagy álmom,hogy menyasszony legyek :) Na már most ehhez nem éppen így szeretnék kinézni ,mint ahogy most :) Célom,hogy elérjem márciusra azt,még hogy ha nem is teljesen ,de meglegyek a kinézetemmel elégedve .Ennek érdekében, a heti 5*-i szobabiciklizést ami alkalmanként 40 perc, valamint a step pad használatát kombinálva súlyzózással a kívánt alkatot el fogom érni :) A mérleget továbbra is utálni fogom ,magamat viszont szeretni :))) Ha a fizetésem emelkedni nem fog, keresek egy másik munkahelyet ,de először elutazunk a párommal Santorinire a másik nagy álmom ez :)" 

 Szazala: "Minimum 20 kg fogyás!!!Remélem januárban túl leszek mindkét műtétemen,és ha húsvétkor még nem is,de pünkösdkor sikerül körbetekerni a Fertő tavat (3 nap alatt kb 600 km-t jelent,mivel tőlünk 200 km távolságra van)Az igazi kihívás a kilóktól való megszabadulás!" Gabriella: "2014-ben szeretném végre magamnak és mindenkinek megmutatni, hogy igenis meg tudom csinálni és nem adom fel. Legalább 20 kgt fogok fogyni. Ma 100 kg vagyok. Szörnyû. Most tuti megcsinálom! :)"  

 Angita: "- Szeretném ha nagyon jó anyuka lennék, (most 6 hónapos a kisfiam :) ) - nyelvvizsga, ebben az évben szeretném megszerezni a középfokú nyelvvizsgát, nem akarok tovább várni már vele - 65 kg elérni, Ugye mint mindenkinek nekem is problémám van a súlyommal :) ez kb 8-9 kg mínuszt fog jelenteni ha elérem az álomsúlyt. De a mérleget csak jövőre akarom látni, most kari után.....áááá inkább nem :) - Vivicittá áprilisban 7 km-t lefutni - heti 5x mozgás, nincs kifogás!!!! - ebből 2-3x futás - Nonó órájára eljutni végre. :)" 

 N.Csilla: "Az én 2014-es kihívásom az, hogy újra belekezdjek és végre be is tartsam a tudatos táplálkozást, és persze az, hogy heti legalább 3x mozogjak, tornázzak. Nyárig szeretnék leadni legalább 25-30 kg, és ezért mindent el is követek." 

 R.Mariann: "Jobb ANYA! cím, jobb FELESÉG! cím és jobb FORMA! 
elérése a célom 2014-ben." 

 Lüszi: "1. megtartani azt az életmodot, amibe szeptemberben vágtam bele - tudatos étkezés, rendszeres mozgás és a rossz szokások fokozatos elhagyása... eddig sikerült leadni 14 kg-ot, nyárig szeretném a következő 14-et :-) 2. megtanulni FUTNI!! :-) mivel nekem abszolút nem kenyerem a futás, ezért nem merek olyan célokat tenni, mint "lefutni a félmaratont" vagy ilyesmi, én annak is örülni fogok, ha ősszel lefutok zsinórban mondjuk 5 kilométert :-)"  

 Szilvi: "Az én kihívásom 2014ben, hogy karácsonyra, kemény-feszes, és a genetikai adottságaim határait feszegetve kerek popsit csináljak magamnak :) A másik kihívás ami már alakul, a szép formás váll, szálkás izmos felkar. Ez már szépen alakul, ezt biztos, hogy el fogom érni..." 

 Aggie: "1. Lefogyni 55 kg-ra augusztusra (akkor leszek 33) Ehhez visszatérek az alacsony szénhidrát, magas fehérjetartalmú étrendhez és hetente 5-ször edzek 20-40 percet. 2. Végigcsinálni a következő edzésterveket év végéig Totál zóna Brutál zóna Focus T25 Insanity Mivel a kettő kombinálható, sőt segíti egymást, gondoltam nem lesz túlzás együtt :))" 

 Mazsi: "Az én kihívásom több részből fog állni. - futásban elérni, hogy a 10 km álmomból felkeltve is simán menjen. Erre lehet majd építeni a nagyobb távokat. - a hónap aktuális kihívását (vagy bármi mozgást 10 percben) minden este csinálni fogom, amíg Bogi fürdik. - 2014 amúgy is a has - comb - popsi formálás éve lesz nekem, mert az a terület még sok munkát igényel." 

 Parisa: "2014 a rendszerezettség és a feszesedés éve lesz! Kiszórok az otthonunkból minden lomot, a testemböl minden méreganyagot, a szívemböl minden haragot. Hetente egyszer elviszem tornára/ úszni a kisfiamat, illetve hetente egyszer elmegyek stúdióba jógázni. Itthon minden reggel gerinctornával indítom a napot és minimum heti 3x tornázom hosszabban! Naponta meditálok és hálát adok annak, amim van. Tavasszal pedig visszaülök az iskolapadba és felfrissítem az olasz tudásom. :)" 

 Molly: A maradék 10-15kg-t leadni, sokkal feszesebb lenni. Ezáltal nem csak testileg, hanem lelkileg is szeretnék egészséges lenni. Szeretném leküzdeni a pánikbetegségemet, ami már egyszer sikerült a rendszeres (heti 4-5) edzéssel. Szeretnék elkezdeni futni, ha az év végére 3km menni fog egyszerre már boldog leszek. Ezen kívül ami nem életmód, de terv: nyelvvizsga, jól teljesíteni az egyetemen, lakásfelújítás a közös kis otthonunkba." 

Julcsi: "Az én célom 2014-re hogy meglegyen a pénzügyi számviteli ügyintéző vizsgám, utána pedig hogy év végére 65-70 kilóra lefogyni. Utána pedig álomszép ruhában járni és fotósorozatot készíttetni magamról. " 

L.Krisztina: " Lelkileg megerősödni, lefogyni 20 kg-ot.(Még nem igazán tudom, hogyan kezdjek hozzá :( Nem mennek már úgy lefelé a kilók, mint akár 10 évvel ezelőtt. ) Legelső az, hogy januárban megtaláljam új Munkahelyem." 

 Ancsy: " Tartósan 100 kg alá lemenni 2014-ben (ez nekem min 15 kg fogyást jelent) sikeresen részt venni az UB-n a Nehézbombázók csapat tagjaként illetve az egészségem érdekében egész évben olyan 500 km körül tempós sétálni :) Ja és az egészséges étkezésre is teljesen rászoktatni magam no meg az ivásra!" 

 Adél: "A fiam első születésnapjára (július 3.) elérni a 70 kg-t. 2014 Karácsonyára pedig a 65 kg-t. ÉS KÖZBEN SOKAT MOSOLYOGNI!!! :)" 

 S.Kitti: "Elkezdjek végre egy angol tanfolyamot és végig csináljam becsületesen, kitartóan. A másik célom, szeretnék lefogyni még 15-20 kilót. Remélem sikerül végigvinni, és így az önbizalmam is helyrebillen." 

 P. Kata: "2014-ben megfogadom, hogy júniusig edzéssel, egészséges étkezéssel és a blog kihívásainak segítségével elérem a 63 kg-os súlyt és az alkatomból kihozható legcsinosabb, legnőiesebb formát. Az év 365 napjára tiszta lapokként tekintek és mindegyik napon hálás leszek az aktuális teljesítményemért a munka, tanulás és a sport terén. Még jobban igyekszem megbecsülni, amim van beleértve az emberi kapcsolatokat és a szakmai sikereket. Minden hónapban kipróbálok valami új, nőcis dolgot, legyen az mozgásforma vagy kozmetikai kezelés, igyekszem egyre többet nevetni.Megtanulom szeretni és becsülni magamat, így az év végéig valóban kész leszek egy harmonikus, boldog kapcsolatra valakivel, akinek tényleg én kellek majd." 

 Rencsi: " Szeretnék 65 kg lenni, feszesebb, izmosabb, tónusosabb testet, hogy bátran merjek strandra menni évek óta először (3 éve minimum nem is mutogattam a "habtestem"). Idén is ez a legnagyobb vágyam, a számomra tökéletes alak elérése vagy legalábbis az affelé való nyújtózkodás.:) A következő hatalmas álmom: esküvőszervező lenni. Be szeretnék iratkozni egy tanfolyamra és elvégezni a képzést.. utána jöhet a rendezvényszervezés. Életemben először most igazán tudom, hogy mivel szeretnék foglalkozni a jövőben.Ezeken kívül szeretnék még türelmes, megértő, nyugodt, kiegyensúlyozott életet. Szeretnék új hobbikat találni magamnak, megszerezni a jogosítványt, nőiesedni, felnőni.:)" 

 V. Ági: "Az én célom, hogy a szülinapomra kapott 1 órás fotózáson -amit áprilisban fogok beváltani- maximálisan elégedett legyek magammal! Ehhez Péntek Enikő edzéseit és futást tervezek, persze megfelelő étrend mellett. Másik célom az Ultrabalaton teljesítése kerékpárral május 31-én! Rákészülés rendszeres erőnléti és kerékpáros edzésekkel!" 

 Nati: "A születésnapomra lefogyok, és büszkén fogok pózolni a kamerába... Évek óta nem éreztem jól magam a szülinapomon, idén ez másképp lesz!! Év végéig megtanulok spárgázni, mert bár ugyan semmi értelmes nincs, de olyan jó hajlékonynak lenni... És maradok az, aki vagyok, aki lenni szeretek... Maradok az egyik legjobb testvér, az egyik legjobb nagynéni, és a legjobb barát... Pont, mint eddig... :)"


Nonó:
 "Én szeretnék 2014-ben még több embernek segíteni, még több embert motiválni! Folyamatosan képzem magam jövőre is, hogy még preventívebben, még hatékonyabb edzéseket tudjak tartani. Lesznek nyílt napok és maratonok illetve NonóÉletmód party-k és ha minden igaz Tábor is. Továbbra is itt leszek és segítek, legjobb tudásom szerint és "hirdetem" azt, amiben hiszek, hogy: A VÁLTOZÁS BENNÜNK VAN!:)

Megjegyzések

  1. Brabrabra: Az en celom 2014 -re, hogy osszel lefussam a felmaratont es, hogy lefogyjak legalabb 10 kg- ot. De nem is a suly a lenyeg igazabol, hanem hogy a tukorrel joban legyunk. ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény