2014....gyerünk.:)

Mától én is össze fogom szedni magam. Mert 2013 második felében inkább a mozgás volt középpontban nálam, nem az étkezés és bizony ez látszik is. Én látom...

Most 4-5 kg-t szeretnék vagyis FOGOK leadni. Nekem ez a 62-64 kg már szuper lenne, ma reggel 67,4 kg voltam. Nem fogok semmi drasztikus lépést megtenni, időt is adok magamnak. Amica szülinapja március 22-re szeretném ezt a súlytartományt elérni. 

Egyenlőre amire figyelek: megpróbálok minimális, ha lehet semennyi pékárut fogyasztani (tk., tönköly-t sem) azt vettem észre mindig ott indul el a lavina (kenyér, zsemle...stb.), illetve az édességfogyasztás és nassolás is természetesen elmaradnak. 

A mozgás nekem természetes, majdnem hogy napi szinten, heti 3 edzést tartok és mellette a heti 2-3 futást szeretném ha visszatérne az életembe.:) Emellett erősítő edzések és a kihívás.:)

2014...jövök!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény