Mikre leltem...

Régi, pocakos képekre...Pancival állapotosan.:)

Olyan jó visszanézni, olyan régen volt már, lassan 3 éve, de még mindig emlékszem.. ahogy nőtt a pocakom, amikor mocorgott vagy csuklott a Kicsikém.:) 

Nem volt nagy hasam, igaz? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.:) Utolsó képek egyike.:)


Jópofa, szemből nem is látszik.:) Olyan 28 hetes lehettem.


Ásssés bizony, még nyomtam a tornát...amennyi jól esett természetesen.


Híztam 14 kilót...rajtam maradt 6 kg körül, amit majdnem nehezebben adtam le, mint előtte a 39 kilót. De a dokim szerint ideális súlyom alatt voltam, mert szerinte a 64-65 a megfelelő, én 61 kg-val kezdtem. 

A szülés után megmaradt a hasam nekem is. Ami normális.


De időt adva magamnak, szépen helyre állt. Nem kell tökéletesnek lenni!!!

Akikért minden érdemes, az Életeim!!!:D


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény