Nonó házi csokija

Tegnap felbontottam az étcsokimat, Lidliben vettem 78% kakaótartalom, gondoltam 1-2 kocka belefér...aham férne.:((( Jajj, de nem ízlett, keserűűűűűűűűűűűűű.:(

De nem szerettem volna kidobni, így gondoltam kicsit feljavítom.:)


Hozzávalók:
50 g étcsoki
1 evk. kókuszzsír
1 tk. akácméz
1 evk mazsola
1 evk. mandulaszelet
1,5 evk. kesudió

Elkészítés:
A csokit, zsírral és mézzel vízgőz fölött megolvasztottam.
Közben egy kis műanyag edénybe beletettem a mazsola és kesudiót. Az elolvadt csokit ráöntöttem és a tetejére mandulát szórtam. Ezután ment a hűtőbe és így már isteni lett.:)

Összesen 122 g csokim lett.
Egy adag, 31 g: 160 kcal és 11g ch!
Nem kevés, de ebbe legalább tudom mi van!:)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény