Sok a dolog, sok bizony.:)

De az a jó, én azt szeretem.:)

Elkezdődött a suli, Gerinctréning tanfolyam, régi vágyam volt elkezdeni már és nem csalódtam. Így azonban minden nap előveszem egy kicsit és tanulok, vagyis erre is kell időt szánni, de nem baj. Mert ha szeretsz valamit, akkor abban az igény is jelen van, hogy képezd magad és jobb legyél. Én szeretném egyrészről "színesíteni" és preventívebbé tenni, az (alakformáló)óráimat, illetve gerinctréning órákkal bővíteni az órarendemet, mert úgy gondolom szükséges és nagyon hasznos. Mindenkinek kellene heti szinten többször foglalkozni a gerincével, annak, vagyis, az azt körülvevő izmok és ízületek erősítésével, mobilizációjával, elongációjával. A kerek popsi fontos, a kockás has is, de a gerinc, ami alapjaiban "összetartja a rendszert" az nem...egy ideig, ameddig nincs baj! Ezért tartom fontosan a prevenciót és ültem újra iskolapadba.:)

Szóval, a szokásos teendők mellett most itt a suli is megint. mellette a heti 4 óra, azokra a felkészülés. Szeretem azt hallani a vendégeimről, hogy nincs két egyforma óra...ez számomra fontos.


De mindenek előtt a család, ami sajnos az elmúlt egy hétben sok energiát kívánt, mert a lányok betegek voltak, még mindig nem az igazi helyzet. Nincs az az edzés vagy suli, ami ennyire leamortizál engem, mint az aggódás a gyerekekért. Akinek van, az tudja.:)

Most még két teljes hétvége suli, közben Amica szülinapja, edzései, megy versenyre is, komolyan kell venni, még komolyabban a tornákat. 

Egy dologra nem maradt időm most, az a futás...baromira hiányzik...de a heti 4 edzés mellett, mikor tudtam volna futni vagy az iskolapadban ültem (tény kaptam mind a két nap, két szuper master class órát) vagy mindkét gyerek itthon volt betegen, nem mehettem el futni, nem volt kire hagyni sem őket. A héten még, ma és holnap edzés, hétvégén továbbképzés...

De majd alakul, jövőhéten elvileg két nap is adott, amikor tudok majd futni, remélem összejön, mert nagyon hiányzik!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény