Futás...

A héten háromszor futottam. Egyszer a csapattal, szerda este, amikor is 10 km sikerült.
Következőre pénteken mentem egyedül, nem tartottam órát aznap és akkor derült ki Adri is...mennem kellett, futnom. Nem mértem időt, távot csak mentem. Idő alapján nagyjából 40 perc alatt, szerintem kb. 6 km tehettem meg.  Ma is lementem futni a csapattal, nem voltunk sokan, más helyszínt is választottunk: 6 km kemény terep, jó kis földutakon, emelkedőkön, majd 4 km egyenes szakasz. Így a héten kb. 26 km futottam és 5 km gyalogoltam is szombaton. 

Jövőhéten csütörtök-péntek nem tartok órákat, 
így a jövőhéten is minimum háromszor szeretnék futni!

És a nevezésem is megérkezett a Coca-Cola-ra!!!
Nevezésedet sikeresen leadtad a következő rendezvényre:
19. Coca-Cola Testébresztő Női Futógála, 10 km
 
Rajtszámod: 1721


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény