Gerinctréner lettem!:)

Éssss ez nekem olyan NAGY boldogság és öröm!:)))


A legjobbaktól tanulhattam. Anno nagy kérdés volt, hogy az aerobik edzőit hol végezzem el?! A legtöbben a Fitness Companyt ajánlották, nem hiába. Azóta én is mindenkinek csak őket.:) Óriási tudásanyagot kaptam tőlük akkor és most, a gerinctréningen is. Használható, átlátható, komoly tudás, amivel tényleg segítünk másoknak. 


Tervek vannak-e? További tanulmányok? Hááááát hogyne.:)
Én ne akarnék még tovább fejlődni?
Vannak röid távú és hosszú távú céljaim...de ezekről majd akkor.

Most egyenlőre élvezem, hogy pihenhetek egy kicsit és készülődök, mert május 5-től, már egy új óratípussal is várok mindenkit, sok szeretettel!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény