Hétvégére egy kis nasi

Szerettem volna valami finom túrós édességet enni. 
Volt itthon eper, túró, kevés ricotta, alma...ez lett belőle:


Hozzávalók:
- 25 dkg zsírszegény túró
- 8,5 dkg ricotta 
(azért ennyi, mert ennyi volt itthon.:))
helyettesíthető natúr joghurttal
- 5 dkg eritrit
- 1/4 vanília rúd kikapart belseje
- pucolva 40 dkg alma, 4 kisebb
(reszelve és kinyomkodva 19 dkg)
-ízlés szerint fahéj
-10 dkg eper

Elkészítés:
A túrót, ricottát, eritritet és vaníliát összekevertem. Az almát lereszeltem és megszórtam fahéjjal. Mikor levet eresztett kinyomkodtam. Epret megmostam és utána rétegeztem a hozzávalókat. Nagyjából egy pohárban: 5 dkg alma, 10 dkg túró és 20 g eper került.

Isteni finom és kiadós.:)  Én imádom együtt a túrót és a fahéjas almát, de lehet valakinek nem jön be majd ez az ízvilág. Az tehet alulra is epret.:)

Összesen: 507 kcal/ 50 ch/ 44 fehérje
4 adag lett nekem.
1 adag: 127 kcal/ 12,5 ch/ 11 fehérje

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény