Coca-Cola női Futógála 2014

Sikerült...akartam és megcsináltam. Versenyen lefutottam 10 km-t!:)


Volt egy rész, ahol 5:58 idővel...csodálatos érzés.:) Köszönöm mindenkinek, aki támogatott és hitt bennem. Más ekkora feneket kerít tudom egy félmaratonnak, de nekem ez a 10 km is órási sikerélmény. Hiszen eszembe jut, hogy tavaly márciusban kezdtem futni, hogy soha nem ment, mindig utáltam és most itt vagyok és IMÁDOM...
Az én órám szerint (de lesz pontos idő, majd a neten estére) 1:02:56 körül értem be.:) A cél az volt 1:10:00 alatt legyen, de nagy álom volt az 1:05:00...sikerült!

Timi is Kati, akik remekül teljesítettek.:) Szuperek vagytok Lányok.:)


 Bemelegítés a 10 km-re...


Kati is velünk tartott, egy kis torna nem árt.:) 
5 km után még nagyon fitt volt!;)


Nyújtás...fontos.:)


És indulás előtt.:) 
Köszönöm Timinek és Katinak, hogy ott maradtak szurkolni nekünk, nagyon sokat jelentett.:)


Két 5 km és két 10 km! Gratulálok nektek Lányok, ügyesek voltatok.:)


És, akiktől a legjobban esett a dicséret, mert azt mondták, büszkék rám.:)


Értük érdemes...érdemes példát mutatni, mozogni, odafigyelni magunkra. 
Mert ők a legfontosabbak és számukra az a természetes, amit tőlünk látnak!


Legközelebb versenyre, majd szeptemberben megyek,
 drága Timivel...félmaraton párban.:)
Úgyhogy addig még le kell tolnom pár 10 és 12 km-es távot.
De meglesz, mert FUTNI BOLDOGSÁG!!!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény