Egy újabb sikertörténet...aki szeretne, küldjön nyugodtan és kiteszem! Motiváló sokunknak!

Daniella:

"Tudni kell, h valamit mindig mozogtam egy ideig! Ám 2013 nyarán augusztus vége felé, se az étkezésemre, se a mozgásra nem figyeltem. Ettem minden egészségtelen, kész kaját, és sok cukros üdítőt! Na, ennek látszott is az eredménye, de nem érdekelt! 

Előtte semmi plusz nem volt rajtam, bíztam benne, hogy lemegy! Ünnepekig nem érdekelt, de utána már nagyon zavart így belevágtam a diétába. Kőkemény munka. Én bevallom, hogy egyszer feladtam. Az első két-három nap borzasztó nehéz. Kitartás kellett! Sok motivációt kaptam Tőletek (NonóÉletmód csoport), Rubint Rékától, Alakreform csoporttól, családtagjaimtól.

Soha nem hittem volna, ha újra kezdem menni fog, pedig ment! Hozzá tenném 2 évig borzasztó volt. Arról nem is szeretnék beszélni! Elkezdtem Réka DVD-re tornázni nem bírtam sokat, de csináltam. Nehéz volt! Mindig egyre többet és többet bírtam! Mozogtam oda figyeltem az étkezésre bár nehezen, de mentek a kilók! Az utolsó kilók leadása számomra nagyon nehéz volt, de tudtam, hogy itt és most NEM adhatom fel! 

Elkezdtem futni is, amit máig imádok! Az utolsó kilóknál tényleg nehéz volt, de megcsináltam és erre nagyon büszke vagyok! 

Anno, kaptam a hideget és meleget egyaránt! Jöttek a levelek, "hogy nagy a hasam stb..." Szívemre vettem, de sokan támogattak, a NonóÉletmód csoportot itt külön kiemelném! 1-2 napig teljesen letört voltam. Réka meditációja, vagy egy jó kellemes futás ilyenkor sokat segít. Mínusz 6 kg-nál jártam, mikor elhatároztam, hogy most már az izmosodás a cél, elfelejtem a mérleget! Azonban egyik nap, nagyon kíváncsi voltam, így ráálltam, eredmény: -2kg! :))) Nagyon jó érzés volt! Mindez fejben dől el! Büszke vagyok magamra!

Mostanra, a lábam és karom már izmos, nekem ez óriási lendületet ad a folytatáshoz. Teljesen más lettem ez idő alatt. Boldogabb, kiegyensúlyozottabb vagyok. Mindenkinek ajánlom, hogy mozogjon! Soha ne adjátok fel álmaitokat! Én köszönöm, hogy végig Velem voltatok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény