Egy újabb sikertörténet....Imolától!

"Sziasztok! Szeretném én is megosztani Veletek az eddigi eredményemet. Azért nem nevezném sikernek, mert én nem igazán látom a változást... jó persze x kg-val kevesebb vagyok, kisebb ruhákat veszek fel, mondja a családom, a környezetem, de nem érzem magamnak csinosabbnak. Sőt mi több, amikor a fénykoromat éltem súly tekintetében 2011 május és 2012 június között abszolút nem éreztem magam kövérnek, nem láttam, hogy ennyire nagy darab vagyok akkoriban sokkal jobban éreztem magam a bőrömben. Kezdjük az elején 2012. júniusában eldöntöttem, hogy leadok pár kg-t, mert a terheléses vércukorszintem már eléggé határ eset volt, meg már kezdtem magam nem jól érezni a bőrömben. Nyári szünet lévén rengeteg időm volt. Reggel keltem időben, reggeliztem és neki is kezdtem az edzésnek Tae Bo-ra tornáztam, először csak 15-20 percet bírtam. Minden este pedig elbicikliztem nagymamámékhoz a szomszéd faluba (oda-vissza kb. 6-7 km). Az evésre nagyon oda figyeltem, talán túlságosan is.

Kalóriát számoltam és nagyon keveset ettem, olyan is volt, hogy csak 700-800 kcal-t, persze legtöbbször 1200 kcal körül volt. Nem éheztem, mert mindig akkor ettem amikor éreztem, hogy üres a dolgom. Figyeltem a testem. Azelőtt nem is gondoltam volna, hogy ilyen érezni azt, hogy ha éhes vagyok. Ebből adódik, hogy eddig mindig ,,csak úgy" zabáltam, amit értem és nem pedig azért mert éhes voltam. Reggelire általában egy kicsi szelet kenyeret ettem / abonett / puffasztott búza, csirkemell sonkával vagy főtt tojással és ami fontos volt nekem, hogy rengeteg uborkát és paradicsomot ettem. Ebédre eleinte azt ettem, mint a többiek csak kicsi adagot, majd áttértem arra, hogy szinte minden ebédre csak levest ettem. Uzsonnára joghurt, műzli szelet vagy valamilyen gyümölcs volt. Vacsorára pedig amit épp megkívántam, de kenyeret, tésztát, krumpli, rízst már nem. Ezeknek eredményekén június közepétől szeptember 1-ig sikerült lefogynom 100 kg-ról 85 kg-ra. Nagyon boldog voltam, örültem neki. 

Mivel elkezdődött az utolsó évem a középiskolában, mondván nincs időm a tornázásra elhagytam és kb. csak kampányszerűen tornáztam. Havonta 1-2 alkalommal. Az étkezésre viszont továbbra is oda figyeltem. Így nem fogytam, de szerencsére nem is híztam hosszú időn keresztül, kb. 1 év. 2013 augusztusára azonban feljött pár kg. Pontosabban 89 kg lettem. Észbe kaptam, hogy na ne... nem fogok megint 90 kg felett lenni. Picit többet tornáztam, jobban oda figyeltem a kajára. Közben volt egy epe műtétem és kiderült októberben, hogy lisztérzékeny is vagyok. A lisztes dolgok elhagyása figyelemre méltó jelenséget művelt a szervezetemmel. Az addig durván zsíros hajam és bőröm sokkal szebb lett, jobb lett a közérzetem és az augusztusi közel 90 kg-hoz képest decemberre 72 kg lettem. Úgy megörültem neki, no meg jött a karácsony, hogy újból nem tornáztam és ettem minden félét. Ennek gondolom tudjátok az eredményét. 

Tudom, hogy mi a baj velem. Az, hogy fejben nem vagyok ott!!! Amikor annó eldöntöttem, akkor tényleg elszánt voltam. Valahogy most kialudt ez bennem és azt érzem soha nem fogom elérni a célom. Ezért is írom le ezt, hátha kapok egy kis motiválást. Mindenbe csak bele kapok és semmit sem csinálok végig. Igaz ez az életemre és a tornázásra is. Tornáztam már Rubint Rákára, csináltam már Péntek Enikő 12 hetes edzés tervét, kis videóit, Light DVD-t, Tae Bo-t, Insanity-t, T25-t és még sorolhatnám... egy a közös bennük: egyiket sem csináltam végig. Na jó a Tae Bo-t 3 hónapig csináltam, de akkor még elszánt voltam, de azóta semmi. Szeretném, ha újra elkapna a gépszíj és lemenjenek a maradék kg-k és végre valahára életembe először úgy nézzek ki amilyen ÉN AKAROK LENNI ÉS AMILYEN TESTET MEGÁLMODTAM MAGAMNAK! 

Jelenleg 75-78 kg között ingadozok. Súlyt tekintve az álmom a 63 kg. Remélem egyszer sikerül elérnem Köszi, hogy elolvastad, ezért jár egy ajándék kép.  Első kép max. súlyos, a második pedig 2014. április 30-án! Sok sikert mindenkinek!"


Szívből gratulálok Imola, szerintem nagyon csinos vagy már most is, 
de hajrá tovább a célod felé!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény